Futbol Bölümü...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Futbol Bölümü...
Futbol Bölümüne TRABZONSPOR katagorisi Acılabilirmi ?
Acılır Ama acarmısınız Baktım Dikkatimi cekti
Trabzonspor'la ilgili paylaşımlarımı Diger Futbol kubuplerinde Yapmak Hiç Hoşuma gitmedi o yüzden yapmadım yapmıyorum...

Mümkünatı Varsa TRABZONSPOR Katagoriside Acılmasını Arz Ederim...
 
Tepkiler: Tuba.Erva
Evet katılıyorum her ne kadar galatasaraylı olsam da bunun yapılması gerekiyor
 

Aziz™

Üye
valla 4 büyük deyince akla GS FB kadar trabzonsporda geliyor o da dört büyüklerden biri..
olması fena olmaz çünkü madem galatasaray fener var onun olmasıda iyi olur..
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Olabilir aslında ama yapılmadığına göre eminim mantıklı bir sebebi vardır yoksa bu konu önceden de önerilmiştir kuvvetli ihtimal
 
    Konu Sahibi
Acılmıyor sa Bunun Sebepi'ni Ögrene Bilirmiyim?

Bence Sebep Cokda Gerekli degildir...
Acılması Lazım Mutlaka...

Yorumlarınız İçin Teşekkür Ederim...
 

Nadir

Emekli Yönetici
║█►→ØиuЯ←◄█║;2507571' Alıntı:
Acılmıyor sa Bunun Sebepi'ni Ögrene Bilirmiyim?

Bence Sebep Cokda Gerekli degildir...
Acılması Lazım Mutlaka...

Yorumlarınız İçin Teşekkür Ederim...
Onucuğum böyle emri vaki olmaz rica edersin uygun görülürse açılır.mutlaka açılmalı gibi zorlarsan sana ters tepki yapar.
 
    Konu Sahibi
Onucuğum böyle emri vaki olmaz rica edersin uygun görülürse açılır.mutlaka açılmalı gibi zorlarsan sana ters tepki yapar.
Nadir Abicim Emri Vaki Konuşmuyorumki
Acılmalı Yani Gerekli Manasında Yazıyorum Onu
Yanlış Anlaşıldıysa Özürdilerim
 

Nadir

Emekli Yönetici
tamam ben yanlış anlamış olabilirim yönetim daha doğrusu adminler uygun görürse açarlar.ama mutlaka demene gerek yok bir sebebi vardır.
 
    Konu Sahibi
Onucuğum böyle emri vaki olmaz rica edersin uygun görülürse açılır.mutlaka açılmalı gibi zorlarsan sana ters tepki yapar.

tamam ben yanlış anlamış olabilirim yönetim daha doğrusu adminler uygun görürse açarlar.ama mutlaka demene gerek yok bir sebebi vardır.

Mutlaka vardır Abi Zaten Sebebini Sormuşum
Bakalım Hayırlısı İnş Acılır...
Acılırsa TRABZONSPOR Katagorisini Ben Kalkındırıcam
 

hrn_07

Üye
evet bencede olmalı bir fenerli olarak
 
Trabzon 4 büyükler statüsünde olduğu için açılabilir.Ama yakında Bursalılar da ortaya çıkar benden demesi bu işin sonu yok
 

Samsunspor

Emekli Yönetici
açıLır açıLır sıkma canını Onur
 

Necmati

Üye
evet bence trabzon yanına bursada lazım arkadaşlar ben onur a katılıyom...
 
    Konu Sahibi
verdiginiz Destek'den Ötürü Teşekkür Ederim Kardeşlerim Abilerim
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Çoktan olması gerekiyordu bence
Zaten büyük takımlar belli
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...