Fruit Ninja S60V5 Signed.sisx

    Konu Sahibi
Fruit Ninja S60V5 Signed.sisx







 
Tepkiler: netnick, lebron_jamess, omerynd ve 2 diğerleri

ChavRash

Emekli Yönetici
Teşekkürler.

Dosya boyutu 10 MB'ı geçtiği için eklenti olarak eklenememiştir. Bilginize.
 
sertifika hatası veriyor signed değil
 

mreren38

Üye
5800 Xm de çalıştığına emin misiniz?
Deneyip yorum yaparım.
Şimdilik teşekkürler..
 
    Konu Sahibi
uyumlu telefonum olmadığı için deneyemedim mazur görün
 

Puck

Üye
çok gördüm googleda aramıştım çalışmıyor 5800 da beyaz ekran kalıyor
 

spartuas

Üye
fruit ninja iphone da çok güzel. Bakalm 5800 da da zevk vereckm ? teşekkürler.
 

Del Rey

Üye
Yani ben de çıktı diye sevinmiştim ya. İnsan bir araştırma yapar paylaşmadan önce sitesinde yazıyordur.

----------Eklendi @ 20:00:44 ---------- Yazıldı @ 20:00:24 ----------

Buna en yakın uygulama Melon Samurai. O da berbat.
 
    Konu Sahibi
böyle olduğunu bilmiyordum uyumlu telefonum yok tu o yüzden yani çalışmıyorsa kapatılabilir ama çalışan çıkabilirde die düşünüyorum
 

Del Rey

Üye
Hayır çıkmaz. Oyun aslında 3D bir oyun. Hem de kaliteli grafiklere sahip. Bunu anca satio falan çalıştırır symbianlarda. Symbian^3e sözüm yok tabiki...
 

kcsoft

Üye
5800 da ekran beyaz ama açılmıyor malesef
 
    Konu Sahibi
çalışmıyor galiba nadir abi biel at kapat konuyu
 
i8910'da denedim çok kastı, custom fw (hx v11) yükledim, hx patcherda işlemci hızını 750 mhz yaptım ancak öyle rahat oynayabildim. Teşekkürler.
 

geneluye

Üye
bu S^3 yahu taşıyın ya da kapatın şu konuyu hep heyecanlanıyorum
 
bende c5-03 var siyah ekran geliyor ama ses var