kandehar
Üye
freedom/ ucret gidiyor mu
selamun Aleykum çok büyük bir sorunum var.ilk defa 2 hafta önce poweramp satin altdim ATM kart ile bilgisayardan . gmailde kayitli kaldimi bilgilerin bilmiyorum. bugunde freedom ilk defa kullanıyorum. deneme amacli oyundan içerik satin alldim orada freecard yazıyordu devam dedim gmail sifremi istedi bende yazdim. sonraki bi içerik daha satin aldim istemedi. başka gmaille girdim yine istemedi şifre. suphelendim acaba ücret gidiyor mu. şimdide CIA apk de demedim free gard oldu yine. çok basit olunca supheleniyormuyum. acaba ilerde toplu olarak para kesilir mi./güncelhic kullanan yok mu.

