fotolara bak karar ver :)

kurt bey

Üye
    Konu Sahibi
fotolara bak karar ver :)

Fotoğraflara bak, karar ver

Otomobil reklamlarında hep bayanlar ön planda olur. Neden mi? Farkı görmek için bakın!

Hiç merak ettiniz mi? Neden otomobil reklamlarında erkekler kullanılmaz da hep bayanlar ön plana alınır... İşte nedeni;





alıntı internethaber.com
 
Tepkiler: ya4kere

Quattro

Üye
güzelmiş sağol paylaşım için..
 

Altun.

Üye
hymmm sanırım ben anladım
 

M3L!H

Üye
Anladım tamam ben sanırım tabii ki kadınlar çok daha ii duruyolar...