Fotoğraf ve Müzik

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Fotoğraf ve Müzik
Arkadaşlar 6233'mü kardeşime vermek şartıyla yeni tel alıcam.

Sizce SE K850i yada Nokia 5610 Xm arasında gidip geliyorum.

Biri SE kararsızım SE Fazla sevmiyorum ama 5MP ile ezici bir özellik, ama 5610 XM ise müziğe atanmış bir tel ve 3.2 MP.Sizce hangisini almalıyım ???
 
????? kocaman soru işareti 5mp kameranın yerini hiç bişi tutmaz bak diim
 
Ben bir nokia fanatıgı olarak sony erıccson tavsıye ederım gercekten cok cekıcıymıs ben ılk defa gordum etkılandım bence onu al kardesım by
 

gknky

Üye
nokia herzaman iidir
 
dolmuşa binme dolduruşa gelme nokidan şaşma
 
nokia yı cok sewiyosan saşma nokiadan,fakat farketmez diyosan bence 5mplik teli al foto makinasıyla eşdegerde o tel ok!
 

schumici

Üye
valla bu hakkatten çok zor bi seçim ben bile kararsız kaldım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...