Fotoğraf çektikten sonra..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
Fotoğraf çektikten sonra..
Pr1.1 e flash atarak güncellemiştim geçen hafta ve birşey farkettim, fotoğraf çektikten sonra fotoğraflara gitme kısayolu ovi kısayoluna dönüşmüş, herkes de aynı mı ??
 
N asıl yani fotoğraflara git dediğinde oviyemi gidiyor bende öyle değil fotoğraflara gidiyor direk
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
fotoğraflara git simgesi ovi kısayoluna dönüştü simges. Falan değişti
 
değişik bir tema kullanıyorsan bazı temaların simgesi değişik belkide simgelerin yerlerini doğru koyamamışlardır
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
değişik bir tema kullanıyorsan bazı temaların simgesi değişik belkide simgelerin yerlerini doğru koyamamışlardır

Temayla alakası yok

PR1.1 ile Fotoğraflara git kısayolu, internette paylaş kısayoluna dönüştü çok saçma
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...