Forumu Bırakıyorum

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
Forumu Bırakıyorum
Evet arkadaslar bırakıyorum forumu yeni bir forum buldum türkiyenin en iyi forumu orda takılıcam orda da nickim H0lligan beni bulursunuz alttaki linkdeki forumda hadi gorusuruz
forum
 
Tepkiler: Dobraokuyucu

Baydırman

Moderator
Evet arkadaslar bırakıyorum forumu yeni bir forum buldum türkiyenin en iyi forumu orda takılıcam orda da nickim H0lligan beni bulursunuz alttaki linkdeki forumda hadi gorusuruz
forum
tahminim doğru çıktı. gerçekten o forum buraya bin basar.
 
Tepkiler: Dobraokuyucu ve H0lligan

Jus7ice

Üye
saçmalamayın maxicep candır gerisi heyecandır
 

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
Tepkiler: Dobraokuyucu

Baydırman

Moderator
saçmalamayın maxicep candır gerisi heyecandır
Dostum kalbini kırmak istemiyorum. Önce su foruma gir ortamı gör ondan sonra konuş. Buraya 2000 basar. Net.
Türkiye'nin En İyi Forum Sitesi
Bende zaten maxicep den geliyorum ama maxicep maxicep den daha guzel oyuzden maxicepi maxicepden daha cok seviyorum yani sonucda bi maxicep var bi maxicep var aradaki fark belli zaten maxicep cok daha iyi

Gelirsin sen gelirsin burasi
Tamam senin o güzel hatrina 4 olsun kardeşim. Zaten bana gelişi 3.5
Aşağısı kurtarmıyor.
 
Tepkiler: H0lligan