Yeni şeyler ilk başta hep garip & karmaşık gelir. Kısa sürede alışırsınız umuyorum.
Benim oyum Tasarım ve Dark Tema nezdinde 10/10.. Maxi hiç bu kadar iyi olmamıştı.
Şuan tek eksiğimiz içerik. İçerik arttığında üye sayısı da orantılı artacaktır.
Tabi yinede zevkler ve renkler.
Saygılar, sevgiler..