Forumdaki tema değişiklikleri hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

Freestyle.Cod

Freestyle.Cod

Üye
    Konu Sahibi
Forumdaki tema değişiklikleri hakkında
forumu bayağıdır takip etmiyorum yeni teması çok abartı olmamış mı ? karışık geldi bana profil sayfası zaten bildğin fb profil sayfası gibi olmuş eski sade hali çok daha güzeldi :P
 


Invoke

Invoke

Üye
Koyu tema ve son değişiklikler ile forum görünümü on numara oldu, bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3 ve 'Şeref'
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
foruma bir kadın eli deymeli
 
İhtiyar.

İhtiyar.

Üye
Bence gayet güzel.
 
furyzer0

furyzer0

Üye
Genelde internet sitelerinin haber kısmı güzel olsa da forum siteleri basit tasarımlı bence de güzel gözükmesine karşın içerik odaklı tasarımı tercih ederim. Reddit'in başarısı ortada. Halbuki neredeyse tasarım diye bir şey yok sitede.

Sent from Mtalk using Lumia950[emoji769]
 
  • Beğen
Tepkiler: Freestyle.Cod
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Yeni şeyler ilk başta hep garip & karmaşık gelir. Kısa sürede alışırsınız umuyorum.
Benim oyum Tasarım ve Dark Tema nezdinde 10/10.. Maxi hiç bu kadar iyi olmamıştı.

Şuan tek eksiğimiz içerik. İçerik arttığında üye sayısı da orantılı artacaktır.
Tabi yinede zevkler ve renkler.
Saygılar, sevgiler..
 
  • Beğen
Tepkiler: cihanata_1


Üst Alt