forumdaki bazı eksiklikler

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CooL'n'Quiet

Üye
    Konu Sahibi
forumdaki bazı eksiklikler
öncelikler verdiiniz emeğe saygı duyuyorum amacım eleştirmek deil :)
diicem su ki
avatar yükleyemiyoruz orada bi avatar kullanmak istemiyorum tiki var ve kesinlikle kalkmıyor
bir dier olayda imza olayı imzalar gözükmüyor

kolay gelsin :)
 


tofy

Üye
profilinize gidip ; ayarlarımı değiştiri tıklayın orada avatar imza grafik görülsünü işaretleyin öncelikle yapmanız gereken bu :)
 

CooL'n'Quiet

Üye
    Konu Sahibi
saol tofy (:
oh be renklendi forum hiç bi imzayı falan göremiodum (:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt