Forumda kızlara atılan özel mesajlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Sehzade

Üye
    Konu Sahibi
Forumda kızlara atılan özel mesajlar
`Demek aynı şehirdeniz hayret hiç karşılaşmadık`

`Çok güzelsin hissediyorum gözlerin mavi mi?`

`Sarışın mısın esmer mi? Ona göre iltifat edeceğim`

`Bütün yorumlarına cevap veresim geliyor. Sence bu bir aşk mı?`

`Çabuk üşürüm demişsin. Yardımcı olabilirim.`

`Ne şanslısın kızım ya! Sana aşık oldum`

`Bugün anneme de senden bahsettim`

`Cevap verdin verdin yoksa yarım saat içinde intihar edeceğim`

`Rüyalarımda bile yorumlarını okuyorum bir de görsem demek ki...`

`Ya o kadar arkadaş bulma sitesine üyeyim senin gibisini bulamadım`

`Sanal aşkım olsana. Çok yalnızım. Babam bile sattı beni`

Bu sana 50. mesajım hala cevap yok`

`İnsan görmediği birine nasıl aşık olur? Oldu işte`

Elini tutsam keşke beraber dondurma yesek`

`Boy 1.78 kilo 70 iyi bir işim var. Bir cevap alsam senden mest olacağım`

Kaliteyi sende buldum`

Ya bir şey soracağım; sence Aşk mı para mı?`

Çok duygusal bir yapım var yardım et`

Gül senin tenin şarkı sözlerisı benden sana gelsin
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet


EroL

EroL

Emekli Yönetici
sanal aşk damı varmış
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
`Ne şanslısın kızım ya! Sana aşık oldum`
koptum ya :D:D:D cok komkler
 
Love Prince

Love Prince

Üye
:D:D
 
resmigenc

resmigenc

Üye
nerde kamil hepsi .net te hele şu aşkı sanal arkadaşlıklarda arayanlar yokmu gerçekten çok saçma geliyo...
ama nese arkadaşım bu saçma gerçekleri paylaştığın için teşekkürler...:ehe:oke:
 

Sehzade

Üye
    Konu Sahibi
sanal asklarda cocuk hep serseri gibi takılır kız ise sen bnm ilk askımsın saf kızı canlandırır ama is ilerledikce roller gercek sekle donunce hersey biter:D
 

ince_memed

Üye
10 numara komedi
 
Aѕѕαѕѕiη™

Aѕѕαѕѕiη™

Üye
`Cevap verdin verdin yoksa yarım saat içinde intihar edeceğim`

`Bütün yorumlarına cevap veresim geliyor. Sence bu bir aşk mı?`

:kop:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Süpermiş:oke::d:
 
Progressivity

Progressivity

Üye
güzel paylaşım kardeşim saoalsın :)
 
haltie

haltie

Üye
`Bugün anneme de senden bahsettim`

hahahahah kardeşim eline sağlık :kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt