Forumda ki üye aktifliği....

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Utku

Utku

Üye
    Konu Sahibi
Forumda ki üye aktifliği....
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
çok büyük bir düşüş bunun sebebi ne olabilir:hmmm
 

Ekli dosyalar



Consul9

Consul9

Üye
sorun nedir anlamadım :hmmm
 
Larismus

Larismus

Üye
neyin sebebi ne olabilir?
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Gece anormaldir o rakam ben de anlamadım belki ramazandır diye böyle düşük.
Şu an 410 üye ve 3500 misafir ve üye adayı var.
İnişli çıkışlı bir istatistik var gün günü tutmuyor ama genel anlamda bir canlılık var sıkıntı yok :)
 
cardanadam

cardanadam

Üye
o canlılığı sağlıyanlardan biride benim
 
'Patron

'Patron

Üye
firefox kaç o yav . koyuymus üst tarafı 5 mi
 
caglet

caglet

Üye
Amaan boyle daha iyi biz bize olmus gibi oluyor herkes birbirini tanıyor :D ev ne kadar büyük olursa birbirimize o kadar uzak oluruz :D
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
bende aktifken çekilmiş :D
 

0live456

Üye
Ayrıntıya takılma fazla olur arada istisnalar :)
 
pRime.

pRime.

Üye
Gözlemlediğim kadarıyla yaz aylarındaki aktiflik daha az. Belkide tam tersidir.
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Yaz aylarında pasiflik hep olmuştur arkadaşlar, 5 yıldır böyleyim hep böyle süregelmiştir.
 
'Patron

'Patron

Üye
Evet Cidden Bu ara az. Baharda Bayağı aktifti. Neyse yaz bitti tekrar aktifleşir sanıyorum.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
ramazan bir yandan sıcaklar bir yandan.. Millet ya gününü uyuyarak ya da yüzerek falan geçiriyordur.
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Forum sitesi artık misafir'lerede açık olduğu için, genel olarak çalan ve çırpıcılarda çoğaldığı için aktiflik azalabilir, birazda ramazanlık diyelim, Kalitemiz devam ediyor.:good:
 
  • Beğen
Tepkiler: ChavRash
Necmati

Necmati

Üye
:hmmm:hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt