Forum Öldü mü?

Konu amacından uzaklaştı gibi, başka bölüme taşınabilir.
 
Bir konunun taşınacak en son bölümü burası zaten.
 
Tepkiler: The Shadow ve B.A.R.O.N
Burası son durak
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

Baydırman

Moderator
konu gereksizlerde okunur. gereksizler, gereksizler...
 
Konu gereksiz değildi, sorunlar tartışıldı, görüşler paylaşıldı
 

Baydırman

Moderator
konu gereksizdi, kısmen gerekli oldu
 
"Yalnızım.İnsanların çoğu evlerine gitti; radyo dinleyerek akşam gazetelerini okuyorlar.Sona eren pazar günü, ağızlarında bir kül tadı
bırakmıştır.Daha şimdiden pazartesiyi düşünüyorlar.Ama benim için ne pazartesi ne de pazar var.Günler ite kaka sürüyor birbirlerini, sonra ansızın bunun gibi bir parıltı ortaya çıkıyor.Hiçbir şey değişmedi, ama yine de her şey başka bir biçimde var olup gidiyor. Anlatamıyorum"


[ Jean Paul Sartre-Bulantı ]
 

Baydırman

Moderator
anlatamadığın şeyi anlayamadığım jean abi
 
Tepkiler: Furkan Emekli

Oğuzhan

Üye
Bilemedim ki başganım...
 

Serhan

Üye
Sen gelde bu forumu yazın gör