Baydırman
Moderator
Sende haklı sayılırsın o konuda. Ama forumun şu an haber konusunda pek başarılı olduğu söylenemez. Senin bahsettiğin gibi konu açmayı düşünen de pek yok. O yüzden ya forumda bu tarz konulara izin verilecek ya da maxicep haber konusunda bir tık geride kalacak rakiplerine göre. Tartışmaya devam etmenin de bi anlamı yok konuda, zaten birazdan adminlerden biri gelip kapatır konuyu.emek hırsızlığı olmuyor mu bu? tamam paylaşılır ama özgün olur biraz. direk olduğu gibi almak emek veren insanların emeklerine saygısızlıktır.
forumda tartışmak yasak değilkiSende haklı sayılırsın o konuda. Ama forumun şu an haber konusunda pek başarılı olduğu söylenemez. Senin bahsettiğin gibi konu açmayı düşünen de pek yok. O yüzden ya forumda bu tarz konulara izin verilecek ya da maxicep haber konusunda bir tık geride kalacak rakiplerine göre. Tartışmaya devam etmenin de bi anlamı yok konuda, zaten birazdan adminlerden biri gelip kapatır konuyu.
Tartışmak yasak değil tabi ama konunun sonunda ne olacağı belli yine boşa tartışmış olucazforumda tartışmak yasak değilki
sevgi saygı çerçevesi içinde tartışmanın hiç bir sakıncası yok
iyi forumlar
Eski tartışmalarını bilen bilirEskiden çok tartışırdım. Şimdi kısa kesiyorum.
Nerde o eski günler.Eski tartışmalarını bilen bilirKarşındaki yazmaktan bıkıyordu hatırlıyorum da
Şu an burda olmamız bir mucizeNerde o eski günler.Ama adminler iyi dayandı. Bir türlü ban atmadılar. Çok gereksiz sebeplere ceza puanı verdiler. Tartışmalarda pm ile uyarıp geçtiler.
3 5 sabit online üye sadeceSabah sabah foruma hareket geldi.
Ben merkezli bir hayat... (Alıntıdır. Telif hakları @İhtiyar007 ye aittir.)Ben varım ya ondandır.
Ben ilk defa duymuyorum ihtiyardanda duymadimBen merkezli bir hayat... (Alıntıdır. Telif hakları @İhtiyar007 ye aittir.)
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?