Forum çok durgun

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

_RYUK_

Üye
okullar bitiyor yakında maxicep teki durgunluk biter gibi çoğu arkadaşlar sınav ve final haftası olduğuu için siteye giriş yapılmıyor yakında düzelir
 

Duran.Y

Üye
Durgunluk muhabbeti benimde dikkatimi çekiyo bu günlerde ama tatil başlayınca düzelir merak etmeyin
 
final haftaları millet yok lys'ye çalışanı var. Biraz aktiflik düşmüş olabilir. Ek olarak eskiler konusuna gelince eskinin de eskisi vardı. Bugünlerde seneye eski olacak. Nerde o eski bayramlar lafını çok duymuşsunuzdur, 10 sene sonra yine duyacaksınız. Çünkü her gelen ne olursa olsun gideni hatırlatır. Sanal ortamı da düşünürsek gelen giden çok olacaktır illaki. Bugün biri üye oldu 2-3 ay takıldı kaynaştı diyelim. Seneye o da bu ortamı arayacaktır. Çünkü illaki gelen giden olacak
 

badmus

Üye
Son Sinavlar Da Bu Hafta Bitiyor. Sonra Buralar Dolar
 
Herkes okulda pacayi kurtarmaya calisiyor.
 

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi

sen önceden demişsin ben de şimdi diyorum
 
tatil baslasin hareketlilikte baslar biz bile daha dun sinavlari bitirdik bide boyle konular insanlari etkiliyor suan bu konuyu okuyan herkes forumun hareketsizlestigini dusunmeye baslar
 
tatil baslasin hareketlilikte baslar biz bile daha dun sinavlari bitirdik bide boyle konular insanlari etkiliyor suan bu konuyu okuyan herkes forumun hareketsizlestigini dusunmeye baslar
Evet insanı o psikolojiye sokuyor forumun geneli öğrenci olduğu için tabi sınav dönemi hepimiz yoğunduk ama tatilde kaynıyor burası
 

MaxiHan

Üye
Ben yokum bir haftadır falanda ondandır
 
Değişim iyidir. Eskileri o kadar gözlemeyin.
 

AHKE

Üye
2008 den beri uyeyim.tek aktif oldugum forum sitesi.herhalde 50 60 yakın forum sitesine uyeyimdir.burdaki ortam super.aklımda kalan kullanicilar.mad eagle.patronus.sehriyar.nawy.anılbaran.kabız civciv.ANİL.by haydar.Tahir cogunlukla bunlar aklımda kalmış:-)
 
Tepkiler: MaxiHan

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
sınavlardan dolayıydı haftaya çok daha qalabalık olur
 

messevim

Üye
dünya'da ki herşeyin bir sonu var. Fani dünya..
 

Nextman

Emekli Yönetici
Gayet hareketli forum keyifli forumlar
 
Tepkiler: MaxiHan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...