Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Forum açtım ama adında aklım kaldı !
Sponsorlu Bağlantılar
Lohengram
Üye
Konu Sahibi
Forum açtım ama adında aklım kaldı !
androidforum koydum sizce iyi mi ? Diyeceksiniz sade bişey zaten ama bu diye
He birde MYBB mi kursam yoksa Vbulletin mi ?
MaxiHan
Üye
Mybb, ayrica reklama giriyor mesaji sadece ismi kalacak sekilde duzenle
Furkan Emekli
Üye
Benim bildiğim ve gördüğüm forum sitelerinde Vbulletin daha çok tercih ediliyor.Ayrıca sitenin ismi herkesin aklına gelebilecek şekilde olsa iyi olurdu. Şimdiden hayırlı olsun kardeşim.
Benim bildiğim ve gördüğüm forum sitelerinde Vbullet daha çok tercih ediliyor.Ayrıca sitenin ismi herkesin aklına gelebilecek şekilde olsa iyi olurdu. Şimdiden hayırlı olsun kardeşim.