Format Factory ile Video Render Yapma

PALA.

Üye
    Konu Sahibi
Format Factory ile Video Render Yapma
Genel kullanım için uygun ve çok fonksiyonlu bir yazılım olan format factory ile video render yapalım.
Amacımız; videoların boyutlarını makul ölçülerde küçültüp diskte daha az yer kaplamasını sağlamak...

Öncelikle şunu söylemek istiyorum çok daha başarılı ve ücretsiz yazılımlar var, burada nasıl yapıldığını anlatacağım...

Sözü fazla uzatmadan işleme geçelim. Yazılımı indirin ve yükleyin

Not: Yazılım içinde reklam içeren toolbar vardır, bu yüzden virüs uyarısı alabilirsiniz.
Kurulum esnasında çıkan seçeneklere dikkat edin, toolbar yükleme seçeneğindeki tiki kaldırıp yükleyin

Ben yazılımın eski 2.70 sürümünü kullanıyorum, indirmeye onu ekledim. Açılınca aşağıdaki gibi işlemlerinizi yapabilirsiniz...
Bitrate(KB/s) değerini değiştirerek video kalitesini değiştirebilirsiniz. 1200 -2400 arası en düşük seviye olarak önerebilirim.

Konuyla ilgili görüş ve düşüncelerinizi uygun bir şekilde çekinmeden belirtebilirsiniz, güle güle kullanın
 
Tepkiler: Eren Değerli, ByEmre221, MAERKEK ve 3 diğerleri
Teşekkürler. Elinize sağlık.
 
Tepkiler: Baydırman ve PALA.

Buğra

Admin
Paylaşım için
 
Tepkiler: Eren Değerli, PALA. ve Baydırman

MAERKEK

Admin
Bu uygulamayı 240x320 3gp video için kullanacağım
 
Tepkiler: PALA. ve Baydırman

Baydırman

Moderator
Bu faideli konu için teşekkürlerimi sunarım efenim.
 
Tepkiler: PALA.

MAERKEK

Admin
3gp seçeneğini var, ekstra konudaki ayarlardan Bitrate(KB/s) değerlerini değiştirerek dahada boyut düşürülebilir...

Faideli konularımız için takipte kalın
Bitrate düşürmek mi ? Tam tersi telefonun sınırlarını zorlayacağım. 240x320 de HD kaliteyi yakalayacağım. Bak ya durduk yere konu aklıma geldi. Tuşlu telefonda nasıl video izlenir ?
 
Tepkiler: PALA. ve Baydırman

PALA.

Üye
    Konu Sahibi
Bitrate düşürmek mi ? Tam tersi telefonun sınırlarını zorlayacağım. 240x320 de HD kaliteyi yakalayacağım. Bak ya durduk yere konu aklıma geldi. Tuşlu telefonda nasıl video izlenir ?
MB olarak boyut kazancı sağlamak için. 240x320 de yüksek kalite istiyorsan 3gp önermiyorum, daha yüksek çözünürlükleri deneyin HD kalitesi ise çok fazla gelir.
 
Tepkiler: Baydırman

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap
kalitesi iyi değil o yüzden 5 gb haliyle kullanmam daha uygun olacak galiba.
 
Tepkiler: Baydırman

MAERKEK

Admin
MB olarak boyut kazancı sağlamak için. 240x320 de yüksek kalite istiyorsan 3gp önermiyorum, daha yüksek çözünürlükleri deneyin HD kalitesi ise çok fazla gelir.
Telefon ekranı 240x320 zaten yukarı çözünürlükte video açamaz . Codec yok zaten .
 
Tepkiler: PALA. ve Baydırman