Forma Arkası Yazıları xD >Hangman<

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hangman1907

hangman1907

Üye
    Konu Sahibi
Forma Arkası Yazıları xD >Hangman<
Bir UEFA Kupası'na bir de sana doyamadım birtanem!
Sensiz her saniye deplasmanda gibiyim!
Köşe gönderine adını yazdım!
Hadi top bizi sevmedi, sana ne oldu nankör kedi!
Maradona'yı da bir ana doğurmadı mı!
Bu aşk penaltılara gider!
Hava güneşli, Hami Mandıralı, Mustafa Denizli, ben ise çok yalnızım!
Ömür biter, futbol bitmez
Top filelerle kucaklaştı ama biz kucaklaşamadık fındık beyinli'm!
Aşkımız ebedi, rekabet ezeli!
Sağlı sollu kontrataklarla geliyorum peynir gözlüm!
Gençliğim haram oldu, şu fair-play uğruna!
Orta sahada geçme beni, ceza sahasında üzerim seni!
Driplingime seyirci, duruşuma başkan hasta!
Top delikanlı olsaydı, yuvarlak olmazdı!
Fatih Terim, Allah kerim!

O şimdi stoper!.. xD


DAHA ÖNCE AÇILMIŞ İSE ÖZÜR DİLERİM..
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful


orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
Top delikanlı olsaydı, yuvarlak olmazdı!
Fatih Terim, Allah kerim!
Sensiz her saniye deplasmanda gibiyim!
O şimdi stoper!.. xD
,

Bunlar on numara olmuş. Ellerine sağlık.... :D
 
Freestyle.Cod

Freestyle.Cod

Üye
saol :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:ehe
 
erdem3113

erdem3113

Üye
Güzel olmuş Teşekkürler:ehe
 
hangman1907

hangman1907

Üye
    Konu Sahibi
ÖnemLi değiL . ama qerceKten arada bazıları manyak Komık xD
 
Aziz™

Aziz™

Üye
evet güzelleri var sağol:D
 
hangman1907

hangman1907

Üye
    Konu Sahibi
Ö.deil arkadaşLar Sizi bi nebze quLdRdyse Ne mutLu HanGmana xD
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt