hangman1907
Üye
Forma Arkası Yazıları xD >Hangman<
Bir UEFA Kupası'na bir de sana doyamadım birtanem!
Sensiz her saniye deplasmanda gibiyim!
Köşe gönderine adını yazdım!
Hadi top bizi sevmedi, sana ne oldu nankör kedi!
Maradona'yı da bir ana doğurmadı mı!
Bu aşk penaltılara gider!
Hava güneşli, Hami Mandıralı, Mustafa Denizli, ben ise çok yalnızım!
Ömür biter, futbol bitmez
Top filelerle kucaklaştı ama biz kucaklaşamadık fındık beyinli'm!
Aşkımız ebedi, rekabet ezeli!
Sağlı sollu kontrataklarla geliyorum peynir gözlüm!
Gençliğim haram oldu, şu fair-play uğruna!
Orta sahada geçme beni, ceza sahasında üzerim seni!
Driplingime seyirci, duruşuma başkan hasta!
Top delikanlı olsaydı, yuvarlak olmazdı!
Fatih Terim, Allah kerim!
O şimdi stoper!.. xD
DAHA ÖNCE AÇILMIŞ İSE ÖZÜR DİLERİM..
Sensiz her saniye deplasmanda gibiyim!
Köşe gönderine adını yazdım!
Hadi top bizi sevmedi, sana ne oldu nankör kedi!
Maradona'yı da bir ana doğurmadı mı!
Bu aşk penaltılara gider!
Hava güneşli, Hami Mandıralı, Mustafa Denizli, ben ise çok yalnızım!
Ömür biter, futbol bitmez
Top filelerle kucaklaştı ama biz kucaklaşamadık fındık beyinli'm!
Aşkımız ebedi, rekabet ezeli!
Sağlı sollu kontrataklarla geliyorum peynir gözlüm!
Gençliğim haram oldu, şu fair-play uğruna!
Orta sahada geçme beni, ceza sahasında üzerim seni!
Driplingime seyirci, duruşuma başkan hasta!
Top delikanlı olsaydı, yuvarlak olmazdı!
Fatih Terim, Allah kerim!
O şimdi stoper!.. xD
DAHA ÖNCE AÇILMIŞ İSE ÖZÜR DİLERİM..


