Ford Vekadın (mutlaka Okuyun)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

spook

Üye
    Konu Sahibi
Ford Vekadın (mutlaka Okuyun)
<div align="center">FORD VE KADIN </div>

Ford öldükten sonra cennete gitmiş. Cennetin kapısında meleklerden biri Ford&#39;a şöyle demiş:
-"İnsanlık için büyük bir şey yaptın ve senin buluşun olan montaj fabrikası dünyayı değiştirdi. Bunun karşılığı olarak, cennette istediğin birisiyle görüşebilirsin."
Ford kısa bir sure düşünmüş ve cevap vermiş
-"Ben Tanrı&#39;nın bizzat kendisiyle görüşmek istiyorum".
Kanatlı melek bu istek üstüne Ford&#39;u Taht Odası&#39;na götürmüş ve Tanrı&#39;nın huzuruna çıkarmış. Ford&#39;un ilk sorduğu soru
-"Kadınları sen yaratmadın mı?" olmuş. Tanrı
-"Eeee, evet" diye cevap vermiş. Ford devam etmiş
-"Görüyorum ki senin icadında büyük tasarım hataları bulunuyor:
>>1. Ön tarafta aşırı sarsıntı bulunuyor
>>2. Yüksek hızlarda çatırtılar ve titreşimler yaşanıyor
>>3. Bakımı oldukça pahalı
>>4. Sürekli boya ve cila ihtiyacı duyuyor
>>5. 28 günün 5 veya 6&#39;sında çalışmıyor ve işe yaramıyor
>>6. Arka taraf da oldukça sallanıyor ve geziniyor
>>7. Ayrıca emme manifoldu, egzoz manifolduna çok yakın tasarlanmış"

Tanrı "Hmmmmm," diye içini geçirmiş ve Kutsal Süper Bilgisayar&#39;a birkaç şey yazıp sonuçları beklemiş. Printer&#39;dan çıkan kağıdı almış ve kısa bir süre sonra cevap vermiş

-"Benim buluşumun kusursuz çalıştığını söylemek zor. Ama elimdeki istatistiklere göre çoğu erkek, benim buluşuma seninkinden daha fazla biniyor"...
 
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 
ÇOOOOOOOKKKKKKK komik koptum ellerine sağlık
 

DeLmIrA

Üye
wasat bi fıkraydi eline saglık yinede
 

D3N1Z

Üye
emeğine sağlık
 
<div class='quotetop'>(ChaLLenGeR &#064; Dec 28 2005, 05&#58;26 PM) [post=239520]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
gülemedim
[/b][/quote]
 

crows

Üye
iğrenç ötesinde bir fıkra bence artık şu dinle alakalı fıkra yazmayın şuralara kendimden utandım okurken kusura bakmayın
 

madhead

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 

fcinar53

Üye
<div class='quotetop'>(crows &#064; Dec 29 2005, 04&#58;22 PM) [post=240287]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
iğrenç ötesinde bir fıkra bence artık şu dinle alakalı fıkra yazmayın şuralara kendimden utandım okurken kusura bakmayın
[/b][/quote]
kesinlikle aynı fikirdeyim FAKAT dikkat edin burda Allah kelimesi geçmiyor benim için anlamsız
ve manasız bir isim olarak tanrı diyor tanrının manasını kabul etmediğim için gülüyorum

Cenab-i Allah&#39;ın Kuran-ı Kerim deki ismlerinden biri geçse size katılırım
hatta yabancıların kullandıklarını bile kabul ederim çünkü onlar dillerinde öyle diyor
ama Türkiye&#39;de uydurulmuş sadece Türkiye&#39;de kullanılan manasız bir kelimeyi
kullanıldığı gibi kabullenip polemik ortamı doğurarak hatayı biz yapmayalım
 

crows

Üye
kesinlikle aynı fikirdeyim FAKAT dikkat edin burda Allah kelimesi geçmiyor benim için anlamsız
ve manasız bir isim olarak tanrı diyor tanrının manasını kabul etmediğim için gülüyorum

Cenab-i Allah&#39;ın Kuran-ı Kerim deki ismlerinden biri geçse size katılırım
hatta yabancıların kullandıklarını bile kabul ederim çünkü onlar dillerinde öyle diyor
ama Türkiye&#39;de uydurulmuş sadece Türkiye&#39;de kullanılan manasız bir kelimeyi
kullanıldığı gibi kabullenip polemik ortamı doğurarak hatayı biz yapmayalım
[/quote]


abi ben polemik yapmaya çalışmıyorum ama tanrı kelimesi akıllara ne getiriyor belli yani çok büyük bir hatadır böle birşey bence kendi inanç görüşlerim böyle ve bir daha böle bir fıkra yayınlanırsa gene aynı şekilde eleştireceğim söyliim sonra hep aynı şey oluyor denmesin temel fıkrası bitti sanki
 
Ben fişlendiğim için her konuya görüş bildirmiyorum ama " " gibi smileyler ile rengimi belli ediyorum.

Bu fıkraya ilişkin şunları söyleyebilirim:

İlk olarak dini inançlarla alay ediliyor. Özellikle yaratıcıyı basite indirgiyor, ona aşağılık davranışları yakıştırarak hakaret ediyor.

İkinci olaraksa kadına hakaret ediyor. Onu bir otomobille kıyaslıyor. Üstelik cinsel obje muamelesi yapıyor.
 
çok sıkıcı ve saçma.ayrıca Cenab-ı Allah&#39;ın yarattığı bu mükemmel düzen,yine Cenab-ı Allah&#39;ın yarattığı bir kul tarafından alaya alınıyor.çok yanlış buluyorum...
 

POWER

Üye
Bu bir fıkra olmasına karşın dinin fıkraya malzeme olmasını doğru bulmadığımı söylemeliyim yane kısaca
+ =
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...