DiaBLoS Admin İlerde çocuklarım falan olursa , düşünebilirim .. Teşekkürler Ela .. ( Yalanını yesinler Ali )
hakan.c Üye TuRkiShCowboy' Alıntı: Güzelmiş Vito gibi hemen hemen Genişletmek için tıkla ... bencede...