fMobi v1.02(1)b Symbian^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
fMobi v1.02(1)b Symbian^3 Signed


Gelişmiş facebook uygulaması. Sohbet vardır.

http://www.maxicep.com/attachments/91685d1311004368/

Little introduction:

In main window you can select functionalities. When in some function, you have toolbar on your left where you can quickly move to another functions.
Almost in all functions you can go to user wall, by clicking the profileimage of the user.
Quickly like or show likes of an comment, by pressing the comment, and clicking the desired button when the comment is switched to buttons. If you like comment to user status, just click the status to get more access to it.






Features:

  • News feed
  • Chat
  • Profile
  • Messages
  • Top Friends, quick navigation
  • Liked Pages
  • User info
  • Groups
  • Events
  • Commenting / Liking
  • View comments / likes
  • Albums / Photos
  • Notifications
  • Landscape / Portrait
  • Black / White theme


Changelog:

Version 1.2.1b Released!
- Bug fixes
Version 1.2b Released!
- Back button
- Searches
* Feed
* Places
* Events
* Groups
* Friends
* Pages
- Fullscreen photo viewing
- “User Agent fix”
- Places to support non satellite positioning methods
- Recent checkins
- Nokia Pure font
- Share link
- Links are clickable in feeds/comments/chat
- Fullscreen view
- New sounds for alerts
- Time to chat messages
- Refresh button for status and checking for new comments
- New settings
* Enable T9 (then you have the last word missing bug)
* Louder sounds
* Font size
- UI fixes
- Bug fixes
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: selim12352, thebest53, syalnizoglu ve 2 diğerleri


marsharun

marsharun

Üye
Sohbet var mi?:naughty: Süper o zaman paylaşım için teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Sensation
RedColt

RedColt

Üye
ya uzun süredir hiç bir şey yüklenmiyordu çözüünce :D fmobiyide yükledim çok iyi teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: Sensation
uribaju

uribaju

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: Sensation

yooniis

Üye
ya facebooktaki oyunları n8 den cepten oynatabilecek bi internet programı varmı ya apple ne güzel yapmıs bize öle bişey yokmu
 

mdogan58

Üye
teşekkürler....
 

panatomax

Üye
please try again later sorunu çıkartıyor c7de bi çözümü varmı?
 
m542tf

m542tf

Üye
please try again later n8'de çalışmadı
 
atmaca508

atmaca508

Üye
çok güzel ben kullanıyorum eline sağlık kardeş
 

xelat

Üye
please try again later C7'de çalışmadı
 

panatomax

Üye
halettim arkadaşlar. Programı kaldırdım installerı tekrar kurdum acılsınmı dediğinde evet dedim açtı kullanıyorum
 

ugrcelik

Üye
bu uygulamayı satın aldım ben arkadaşlar trial i çalıştı satın aldığım çalışmadı sonra tekrar yüükleyin diye ovi hata veriyor neden böyle oluyor bilmiyorum bilginiz varsa cevap bekliorm tşk ederm
 


Üst Alt