fMobi v1.01(1)b Symbian^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
fMobi v1.01(1)b Symbian^3 Signed
Gelişmiş facebook uygulaması. Sohbet vardır.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Little introduction:

In main window you can select functionalities. When in some function, you have toolbar on your left where you can quickly move to another functions.
Almost in all functions you can go to user wall, by clicking the profileimage of the user.
Quickly like or show likes of an comment, by pressing the comment, and clicking the desired button when the comment is switched to buttons. If you like comment to user status, just click the status to get more access to it.






Features:

  • News feed
  • Chat
  • Profile
  • Messages
  • Top Friends, quick navigation
  • Liked Pages
  • User info
  • Groups
  • Events
  • Commenting / Liking
  • View comments / likes
  • Albums / Photos
  • Notifications
  • Landscape / Portrait
  • Black / White theme


Changelog:

- Checkin with users tagged fixed
- Chat conversations can now be cleared
- Unread signal is now working with multiple open chat conversations.
- Status bar
- Sound notification from chat/notifications
- New status view for faster commenting
- Copy & paste to text areas (hold & release)
- Big icons for default, and for landscape too
- Mark all notifications read when viewing the page
- Splash screen
- UI fixes​
 

Ekli dosyalar



mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
sorunsuz versiyonmu acaba
 
gokturk_prensi

gokturk_prensi

Üye
Nasıl bir sorun varki :allalla:
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
son versiyonda 1.1.1 b de telefon bildiğin göçmüştü..dondu bilmem ne..kapattım açtım ve anında sildim uygulamayı..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt