DiaBLoS
Admin
-
Konu Sahibi
-
katılıyorum.Twitter umurum da değil. Youtube açılsın yeter... youtube kapatıldıktan sonra internette adam akıllı video kalmadı arkadaş
yok hersey kapanmasın yaDNS değiştirin girin.
Facebook'u da kapatsınlar.
:eek: nasıl??Bekleyenlerin gözü aydın o vakit. Bu arada ben hiç bir şey yapmadığım halde halen Youtube'a giriş yapabiliyorum.
Ben de abi.Bekleyenlerin gözü aydın o vakit. Bu arada ben hiç bir şey yapmadığım halde halen Youtube'a giriş yapabiliyorum.
Bekleyenlerin gözü aydın o vakit. Bu arada ben hiç bir şey yapmadığım halde halen Youtube'a giriş yapabiliyorum.
twitter An itibariyle açıldı.TTNET SÜPERNET VODAFONE AVEA TURKCELL Hepsinde Girilebilir durumda!
Nokia Lumia 520 İle Gönderildi.
Kardeş Bende Girmiyor Uygulamasında Halka Dönüp Duruyor Ancak Hotspot İle Giriyor Napıyım
Bir daha siyasi bir söylemle konu açar ya da yorum yaparsan, bu sefer siyaset yapmaktan banlanırsın. Yapma lütfen.
Ben uygulama ile giriş yapıyorum.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?