FLAŞ! Twitter açılıyor

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
FLAŞ! Twitter açılıyor
TİB'in mahkeme kararlarına dayanarak kapattığı Twitter, Anayasa Mahkemesi'nin kararının ardından yeniden açılıyor.


Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı'nın (TİB), sosyal paylaşım sitesi Twitter'a tedbir amaçlı erişimin engellenmesi kararı üzerine yapılan başvuruları inceleyen Anayasa Mahkemesi, 'Anayasa'nın 26. maddesinde güvence altına alınan ifade özgürlüğünün ihlal edildiğine' yönelik kararı dün vermiş ve yasağın kalkmasını istemişti. Anayasa Mahkemesi'nin bu kararı, Resmi Gazete'nin son sayısında yayımlanmıştı. Ancak Resmi Gazete'de karar yayınlanmasına ve üzerinden 17 saat geçmesine rağmen Twitter'a erişim hala açılmamıştı. AK Parti Genel Sekreteri Haluk İpek de Twitter'in bir kaç saat içinde açılacağını söyledi.
 
Tepkiler: mehsevim

messevim

Üye
Twitter umurum da değil. Youtube açılsın yeter... youtube kapatıldıktan sonra internette adam akıllı video kalmadı arkadaş
 
Tepkiler: Silinen Üye 2480407, -Empat- ve B.A.R.O.N

Invoke

Üye
DNS değiştirin girin.
Facebook'u da kapatsınlar.
 

Invoke

Üye
Zahmetli mi? Hiç bir ek uygulama olmadan direk değiştirebiliyorsun.
 
Bekleyenlerin gözü aydın o vakit. Bu arada ben hiç bir şey yapmadığım halde halen Youtube'a giriş yapabiliyorum.
 
tunnel bear kulanıyorum hem telde hem pc de kafam rahat isterse hiç kalkmasın yasak kafam rahat sonucta
 
twitter An itibariyle açıldı.TTNET SÜPERNET VODAFONE AVEA TURKCELL Hepsinde Girilebilir durumda!

Nokia Lumia 520 İle Gönderildi.
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
Bir daha siyasi bir söylemle konu açar ya da yorum yaparsan, bu sefer siyaset yapmaktan banlanırsın. Yapma lütfen.
 
Tepkiler: Silinen Üye 2480407
Bir daha siyasi bir söylemle konu açar ya da yorum yaparsan, bu sefer siyaset yapmaktan banlanırsın. Yapma lütfen.


Hocam nerden biliyimBen xxxx adlı bakan adının verilmesi siyaset miş meğer aslında hemen açtım herkez gorsun diye fikkat ederim

Nokia Lumia 520 İle Gönderildi.