Fiyati 75 tl duşurdum ...!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Fiyati 75 tl duşurdum ...!




Görünüler yukarıda ki gibi ışte.

Tel temiz. 22 ay garantisi daha duruyor.

Özelliklerini herkes biliyordur zaten.

Telefonu satmamin nedeni minibook almak.

Eğer yanında başa baş takas edilebilecek notebook u olan varsa takas düşünebilirm

Telin fiyatı 425 TL

Gerçekten ihtiyacım olduğu için satıyorum. Yoksa telden gayet memnun dum

bulunduğum il. hatay.

Ödeme şekli Kapıda ödeme olarak yapılabilir.
telefonu alırsın bakarsın eğer ilanda ki gibiyse para yi kargocuya verirsin yok beğenmez sen tel bana geri gelir

Cihaz HTC WILDFIRE S
 
kapıda kargoya ödeyeyim kargoda bana ait olsun ben sana nasıl güveneyim hesabına para yatırdıktan snra bna tlfnu gndereceğinin garantisi varmı ama kargo anlaşmada kapıda nakit ödeme seçeneği mevcut oluyor eğer gerçekten ciddiysen anlaşabiliriz seninle
 

messevim

Üye
    Konu Sahibi

tabi ki de ciddiyım. ben sadece yukarı da görüş belirttim. eğer benim teklif ten daha iyi bir teklif varsa onu yaparız. senin dediğin ödeme biçimi nasıl oluyor kardeş tam olarak ?
 

messevim

Üye
    Konu Sahibi
tel hala alıcı bekliyor
 
Dostum yanlis anlama ama daha 2 hafta once ayni model telefonu 340 tl ye telefoncudan aldim. Fiyatin halen yuksek bence. Istersen biraz piyasa arastirmasi yap. Ortalama bir fiyat seviyesine inebilirsen daha cabuk satis yapabilirsin. Genede kolay gelsin.
 

messevim

Üye
    Konu Sahibi

aldığn telefonun 22 ay garantisi varmıydi ?yinede fikirlerin den dolayı Sağolasin kardeşim
 

Samet.25

haci fiyati istedigin kadar dusur once para sonra.kargo diyosan kolay kolay satamassin
 

emreli01

Üye
haci fiyati istedigin kadar dusur once para sonra.kargo diyosan kolay kolay satamassin

aynen bu işlerde nasıl olması gerekiyor acaba tel sahibi kandırılmamak için öyle düşünüyor alıcıda ya para gittiğinde tel gelmez ise diye düşünüyor bunun işlerin rajonu nasıl .
 

messevim

Üye
    Konu Sahibi
aynen bu işlerde nasıl olması gerekiyor acaba tel sahibi kandırılmamak için öyle düşünüyor alıcıda ya para gittiğinde tel gelmez ise diye düşünüyor bunun işlerin rajonu nasıl .

evet. iki tarafta mağdur olmamak için garanti altına almaya çalışıyor işi. peki ne yapmak gerek ?
 
Kapıda ödemeli yollayacaksın en iyisi bu.

- - - Eklendi - - -

Adam kargocuda telefona bakar sağına soluna ilandaki gibiyse tak diye parayı verir.Kargocuda satıcının hesap no parayı yatırır.
 

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Kapıda ödemeli yollayacaksın en iyisi bu.

- - - Eklendi - - -

Adam kargocuda telefona bakar sağına soluna ilandaki gibiyse tak diye parayı verir.Kargocuda satıcının hesap no parayı yatırır.

eğer öyle bir seçenek varsa tamam bizde böyle yaparız. ilanı düzelteyım şimdi

- - - Eklendi - - -

konu kapanabilir..
 

reL00

Üye
Satildimi satilmadiysa pm atar misin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...