Firefox OS'i Denemek İster misiniz?

Sponsorlu Bağlantılar

pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
Firefox OS'i Denemek İster misiniz?
Mozilla'nın geliştirdiği Firefox OS'i artık Firefox tarayıcısı üzerinden deneyip kullanabileceksiniz.
Aşağıdaki linklere tıklayıp sisteminizle uyumlu versiyonu indirip firefox'a eklenti olarak kurun.










Tekrar çalıştırmak için de şu yolu izliyoruz:
 

Ekli dosyalar



Seglopsi

Seglopsi

Üye
biz n9'da deniyoruz zaten serdar :kop: :kop2:
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Deniyelim bakalım
 
PriZm

PriZm

Üye
deneyek görek...

- - - Eklendi - - -

Benim telefon çok daha hızlı çalışıyor :ehe
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Teşekkürler Deniyelim bakalım :eller:

- - - Eklendi - - -




:zong:
 

partyhard

Üye
Nexus için var zaten ama çok rezil birşey
 


Üst Alt