Fifa Manager 2012 ( Menajerlik Oyunu Severlere )

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aLp!!

aLp!!

Üye
    Konu Sahibi
Fifa Manager 2012 ( Menajerlik Oyunu Severlere )
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: 33_ahmet_33, sarsala57, merveatasoy ve 1 kişi daha


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
teşekkürler
 
aLp!!

aLp!!

Üye
    Konu Sahibi
Oyun daha bugün çıktığı için detaylı görüntü yok !! Yarını bekleyeceğiz !!





----------Eklendi @ 20:17:35 ---------- Yazıldı @ 20:06:55 ----------



 
aLp!!

aLp!!

Üye
    Konu Sahibi
Oyun edit falan değildir.. EA ' nın resmi oyunudur.
 
lavinia10

lavinia10

Üye
2012 olduğundan emin misiniz ?
 
aLp!!

aLp!!

Üye
    Konu Sahibi
2012 !!
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
deneyelim bir bakalım maç yapamıyoruz sanırım
 
aLp!!

aLp!!

Üye
    Konu Sahibi
oyun çalışıyor !! Herhangi bir problem yok..
 
kovadogs

kovadogs

Üye
Oyunda tüm oyuncular 250 bin dolar ve birde oyuncu hızları herkesin 20lerde. Bana yama gibi geldi.
 
aLp!!

aLp!!

Üye
    Konu Sahibi
öyle bana da öyle gözüküyor fakat dolaştığım sitelerde oyun bu !! resmi bir oyun gibi gözüküyor..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

z.ibra
Cevap
19
Görüntüleme
849
z.ibra
Who_knoxer
Cevap
2
Görüntüleme
495
Royzz
Cevap
0
Görüntüleme
464
Cevap
0
Görüntüleme
150


Üst Alt