Fifa 2012 Renk Sorunu...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Fifa 2012 Renk Sorunu...
Telefonum galaxy s. Telefonu aldigim gunden beri yuklemedigim oyun kalmadi ve hepsinide sorunsuz bir sekilde oynadim. gel gelelim su fifa 2012 canimdan bezdirdi. Hayatimda fifa 2012 kadar lanetli bi oyuna rastlamadim. Hangi versiyonunu yuklediysem , hangi ekran boyutuna gore yuklediysem , wifidende indirsem sd dosyayida atsam oyun acilmiyordu. En sonunda bitane acilan buldum. Oda menudeyken atiyordu. Bi forumda okudum ucak moduna alinca duzeliyor diye. Gercektende duzeldi ve oyun acildi. Oyunu 0 kasmayla oynuyorum. Ama birde sunlara bakin....









Gordugunuz gibi renkler bu sekilde. bu renk sorunu sadece sahada var. Bu oyun androidde en sevdigim oyun. Bi duzgun calissa telefonumdaki oyunlarin yarisini silecem. ama nafile hic bi yerden bulamadim duzgun bi seklini. bilen varsa soylesin nasil duzeltecegim bu sorunu
 
normal sende hata yok fifa ilk xperia play için çıktı sonra bunu portladılar bundan daha sonra ea bütün telefonlar için fifa yayınladı orijinal olanı yükle
 
    Konu Sahibi
Orjinal olan nerde?
 
valla android oyun bölümünde biraz konu karıştıracaksın
 
    Konu Sahibi
Arastirdim ve bulamadigim icin sordum zaten :/
 

PriZm

Üye
bu sorun bendede ICS de oluyor.ve malesef galaxy s için apk si yok.chainfire kuracaksın düzeliyor.
 
    Konu Sahibi
Oyun uyumsuz çok belli. Sen ICS' mi kullanıyorsun?

Evet ics kullaniyorum. Nightly yuklu cm 9 rootlu 4.0.4 baya geciktim kusura bakmayin annem rahtizlandida hastaneye goturduk
Ee sonuc nedir? Varmi uyumlu?

- - - Eklendi - - -

bu sorun bendede ICS de oluyor.ve malesef galaxy s için apk si yok.chainfire kuracaksın düzeliyor.

Chainfire pro kurulu pluginlerde var nasil yapacam bi anlatsan?
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Chainfire bende henüz kullanmadım.

- - - Eklendi - - -

Asphalt için deneyeceğim Chainfire'ı.
 
    Konu Sahibi
Neden ?asphaltta neden kullaniyosunki? Ayrica bnm fifa 2012 hala ole duruyo yokmu cozum? :/
 

PriZm

Üye
Telefonu kendi yaptığım custom romu denerken bozdum :S düzelttiğim zaman sana çözümünü göstereceğim
 

PriZm

Üye


Kolay gelsin geçmiş olsun.

Chainfire işi yattı, Android 2.3 GB'ye dönüyorum


tamam düzelttim.boot.img dosyasını yanlışlıkla gingerbread kerneli ile değiştirmişim
şimdi kendime ait olan ilk Android Romunu kullanıyorum
 
    Konu Sahibi



tamam düzelttim.boot.img dosyasını yanlışlıkla gingerbread kerneli ile değiştirmişim
şimdi kendime ait olan ilk Android Romunu kullanıyorum
Yaw benim fifaya noldu fifaya? Sinirden sildim. 1.3.8 her cihaza uyumliymus onumu indireyim ne yapiyim bi solesen? Bide su swapi ozelden bi atsan? Cokmu sey isiyorum?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...