cukuleaks
Üye
-
Konu Sahibi
-
furkan xperia için olanı indirmiş çünkü bende indirdim logolar gözükmüyoduOyun uyumsuz çok belli. Sen ICS' mi kullanıyorsun?
furkan xperia için olanı indirmiş çünkü bende indirdim logolar gözükmüyodu
furkan xperia için olanı indirmiş çünkü bende indirdim logolar gözükmüyodu
Oyun uyumsuz çok belli. Sen ICS' mi kullanıyorsun?
bu sorun bendede ICS de oluyor.ve malesef galaxy s için apk si yok.chainfire kuracaksın düzeliyor.
Telefonu kendi yaptığım custom romu denerken bozdum :S düzelttiğim zaman sana çözümünü göstereceğim
Kolay gelsin geçmiş olsun.
Chainfire işi yattı, Android 2.3 GB'ye dönüyorum
Yaw benim fifaya noldu fifaya? Sinirden sildim. 1.3.8 her cihaza uyumliymus onumu indireyim ne yapiyim bi solesen? Bide su swapi ozelden bi atsan? Cokmu sey isiyorum?
tamam düzelttim.boot.img dosyasını yanlışlıkla gingerbread kerneli ile değiştirmişim
şimdi kendime ait olan ilk Android Romunu kullanıyorum
2.2 mi
tamam düzelttim.boot.img dosyasını yanlışlıkla gingerbread kerneli ile değiştirmişim
şimdi kendime ait olan ilk Android Romunu kullanıyorum
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?