fifa 2012 online oynama ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

leqo35

Üye
    Konu Sahibi
fifa 2012 online oynama ?
arkadaşlar fifa 12 yi arkadaşımla oynamak istiyorum hamachi den filen oynayabilirmiyiz ?
 

lolaman

Üye
Fifa 2012 zaten online oluyo benim bildiğim?
 

lolaman

Üye
Dimi sahte alınca oynanmıyodu galiba sen sahtemi aldın?Ali?
 

Türe

Üye
Yanilmiyorsam sadece orj. Oyunu olanlar oynayabiliyor yanlis miyim?
 

lolaman

Üye
Yanilmiyorsam sadece orj. Oyunu olanlar oynayabiliyor yanlis miyim?
Tamam ben ne yazdım ama yama ile hallediliyodu galiba.Ama 70 lira yada 50 tl bi oyuna vermek koyuyo insana Bu kadar para verdim bari bunu oynıyım diyosun sürekli
 
Online oynamak için orjinal olması gerekiyor.
 

leqo35

Üye
    Konu Sahibi
orjinal değil
 

amelejoe

Üye
biz de arkadaşla hamachiden atmak istiyoruz fifa12 orjinal olmadığından atamadık yama var demişsiniz siz acaba bulduysanız paylasabilir misiniz ?
 

leqo35

Üye
    Konu Sahibi
biz de arkadaşla hamachiden atmak istiyoruz fifa12 orjinal olmadığından atamadık yama var demişsiniz siz acaba bulduysanız paylasabilir misiniz ?
eğer varsa süper olur bilen arkadaşlar vardır ?

- - - Eklendi - - -

çok araştırdım bi şey bulamadım
 

lolaman

Üye
Tek yol hamachiymiş
 
Tepkiler: leqo35
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...