Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
FİFA 2009 3D beta muhteşem bir oyun
Sponsorlu Bağlantılar
murat259
Üye
oyun resimdeki gibi mi
oluyo
ugur3535
Üye
madem 2009 neden futbolcu isimlerini gösteren bir resim yok? veya takımları bu ekran görüstüsü fifa 2008'in bir ekran görüntüsü ve n-gage oyunu bilginize...
eeness bu oyunu nasıl yukledın açıklarmısın ben yapamadım da
ayew43
Üye
saol kardes gercekten süper oyun
bilal82
Üye
sagol baba oglu ellerine saglık
ELECTRONİC
Üye
Arkadaslar siz hala bu oyunla mı ugrasıyorsunuz tamm arkadasımızın ellerine saglık ugrasmıs fakat oyun yuklemesı fılan yok içeriginde sadece resımler vb.. şekiller var yane oyun filan yok içinde bosuna ugrasmayın bys
aurellio88
Üye
arkdaşlar 6600 ve benzeri nokşalarda çalışır bnede n73 wr ondanda calısıo
denow
Üye
ellerine sağlık...ben bu oyunları arkadaşlarda görüyom yarın aynısının bende olduğunu görünce çıldırıyorlar.Bu da tabi benim için ğüzel bişi...