cliolar
Üye
Neresi güzel ya aynı java oyun gibi geldi bana :banghead:
abartma istersen.
tamam kötü ama bir java oyun kadar da değil.Fifa 12 nin grafiklerine göre kötü ve yapay zeka tamamen 0
tamam kötü ama bir java oyun kadar da değil.
Fifayı boşverin.Pes ile devam ederiz bizde.
Su fifayi kurayim bari.baya övdün
Android için daha planları yokmuş..ama gelebilir tabi.direkt hayır dememiş yani.
ayrıca ponduss'un ne işi var orada
hmm aç twitterı timeline'ına dalayım
easport hesabını FIFA ultimate team vs için takip ediyorum. Takip ettiğim iki kişi birbirine tweet atınca timeline'da görünüyor. Doğal olarak daldım muhabbete
hmm aç twitterı timeline'ına dalayım
evet hep biz rt edelim zaten karşı taraf kebap
arada dalıyon zaten rtler falan
evet hep biz rt edelim zaten karşı taraf kebap
tabi
bi gün cevap yazar umutlu ol
tabi
senden bahsettiğimi biliyorsun değilmi
konuyu dağıtma yeter bu kadar
4 ay oldu hala tık yok 5 ay daha beklesek fifa 14 çıkacak zaten deli oldum
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?