Fifa 13 Çıkmayacak

cliolar

Üye
Jb li bi iphone kullandikdan sonra android yalan.bluetooth da kullaniyosun 3g de.hele cydia tweek lerini iyoce ezberleyince daha si olmuyo.
 

PriZm

Üye
Custom rom lu bir android kullandıktan sonra iPhone yalan.İstediğin herşey yaparsın.
 
Tepkiler: TheMadness

Kerim.

Üye
Su fifayi kurayim bari.baya övdün
 
Android için daha planları yokmuş..ama gelebilir tabi.direkt hayır dememiş yani.

ayrıca ponduss'un ne işi var orada

easport hesabını FIFA ultimate team vs için takip ediyorum. Takip ettiğim iki kişi birbirine tweet atınca timeline'da görünüyor. Doğal olarak daldım muhabbete
 

PriZm

Üye


easport hesabını FIFA ultimate team vs için takip ediyorum. Takip ettiğim iki kişi birbirine tweet atınca timeline'da görünüyor. Doğal olarak daldım muhabbete
hmm aç twitterı timeline'ına dalayım
 

carfeng

Üye
4 ay oldu hala tık yok 5 ay daha beklesek fifa 14 çıkacak zaten deli oldum
 

oqlahoma

Üye
İos tan port edilemezmi acaba?