Fetih 1453 'e gidecekmisiniz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Apit"

Üye
Fetih 1453 'e gidecekmisiniz
Evet arkadaşlar kimler gidecekmiş bi görelim
 
Ben düşünüyorum gitmeyi. Umarım fragmanındaki etkileyicilik filmin kendisinde de vardır. Animeler falan tam profesyonel değildi ; ama bu bile bir devrim sayılır
 

Apit"

Üye
Film gösterime girmeden bile yankı uyandırdı. İyidir umarız. Balkanlrdan müthiş baskı barmış bizdede gösterilsin diye
 

bemiks

Üye
bu filme gidilmesi gerekir diye düşünüyorum. filmin cekimi yaklaşık 3 yıl sürmüş ve türk sinema
tarihinin en pahalı filmi hatta bu filmin yapımcısı bu filmi cekebilmek için evini ve arabasını dahi
satmış.
 

Atacan-

Üye
Evlerini arabalarını satmıştır Sanmıyorum ama Filmin yapımcısı Fatih Aksoy Recep İvedik film serilerinin yapımcısı.Zaten türkiye rekoru bu filmde.Yastık altı yapmıştır bu recep serisinden ( kişisel fikrim) Fetih filmide aynen herkesin izleme imkanı varsa izlenmesi lazım ,fakat tarihi fazla bilmemek şartıyla,tarihsel yanlışlıklar var.Bir normal film edasında izleyecek olursak,verdiğiniz zamana ve nakite değecektir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...