Haydar
Emekli Yönetici
Ferguson: "Mancini hakemleri etkiliyor"
Manchester United
Teknik Direktörü Sir Alex Ferguson, Manchster City
karşısında aldıkları
1-0'lık yenilginin
ardından
açıklamalarda
bulundu. Maç içinde bir tartışma yaşadığı Robertmo Mancini'yi
hakemleri etkilemeye çalıştığı gerekçesi
ile suçlayan Ferguson, "Mancini her
pozisyonun ardından dördüncü hakem
ve yan hakemlerle konuşuyordu. De
Jong'un faul yaptığı pozisyonun ardından ben de kendimi tutamadım."
dedi. Bu tarz bir mağlubiyetin ardından
sadece kendilerini suçlayacaklarını dile
getiren Ferguson, "Şampiyonluk
yolunda sürücü koltuğunda biz varız.
Kalan maçlarımızı kazanmak istiyoruz."
ifadelerini kullandı. Ferguson, ligde yarışın sonuna kadar
devam ettiğini de sözlerine ekledi.
Teknik Direktörü Sir Alex Ferguson, Manchster City
karşısında aldıkları
1-0'lık yenilginin
ardından
açıklamalarda
bulundu. Maç içinde bir tartışma yaşadığı Robertmo Mancini'yi
hakemleri etkilemeye çalıştığı gerekçesi
ile suçlayan Ferguson, "Mancini her
pozisyonun ardından dördüncü hakem
ve yan hakemlerle konuşuyordu. De
Jong'un faul yaptığı pozisyonun ardından ben de kendimi tutamadım."
dedi. Bu tarz bir mağlubiyetin ardından
sadece kendilerini suçlayacaklarını dile
getiren Ferguson, "Şampiyonluk
yolunda sürücü koltuğunda biz varız.
Kalan maçlarımızı kazanmak istiyoruz."
ifadelerini kullandı. Ferguson, ligde yarışın sonuna kadar
devam ettiğini de sözlerine ekledi.
