Pc tema yapmayı kaldırmıyor sadece editliyorum...sağolasın gardaş devamı nerde???![]()

başlığı görünce bi an bu seferde ferdi tayfur mu siteye geldi dedim...![]()
![]()
![]()
![]()




Yaparız ramazan güzel resimlerini bul bana hallederim...emin abi müslüm babanın temasını da yapıver ellerin dert görmesin

Eyvallah Paylasim Icin Saolasin. Devamini Bekliyoruz çileke$
qzL
