Fenomen Olmak İstiyorum

Gulu Gulu

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Fenomen Olmak İstiyorum
Arkadaşlar ben fenomen olup egomu tatmin etmek istiyorum. Fanlarım bana sing yapsın benim adımı sayıklasın istiyorum. Aranızda fenomen olan var mı? Twitter da parayla takipçi almak işe yarar mı?
 

UpOneTR

Üye
Bana takıl hayatini yasa anakarada misin?
 
Arkadaşlar ben fenomen olup egomu tatmin etmek istiyorum. Fanlarım bana sing yapsın benim adımı sayıklasın istiyorum. Aranızda fenomen olan var mı? Twitter da parayla takipçi almak işe yarar mı?
Twiiter da bi sistem var veriyorsun 5 bin lirayi 1 saat boyunca herkes seni konusuyor fenomen oluyorsun binevi
 

0MG90

Üye
Nasıl bi trollsün bilmem ama banlanıcan yakında
 
Tepkiler: Serhan ve UpOneTR

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
olamazsın izin vermiyorum
 
Tepkiler: Baydırman

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
o kadar büyüksün yani
bak şimdi mantık kuralım, madem o kadar takipçin vs var, niye buralarda kendini harcıyorsun konulara acayip acayip cevaplar veriyorsun, acayip acayip konular açıyorsun
bu kadar "büyük" bir insanlar böyle mi yapıyorlarmış
tüh be ya görüyor musun
 

Gulu Gulu

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Famelik bazen sıkıcı geliyor bana. Ama kızlar tek tek mesaj atınca o zaman anlıyorsun. Bu forumda da bir şeyler öğrenmek için, gereksiz mesajlarda eğlenmek için, vakit geçirmek için takılıyorum. Havası farklı oluyor.

Ayrıca beni büyük görmen çok saçma herkes eşittir. Senin bu foruma yaptığın saygısızlığı anlamadım. Herkes forumda takılabilir. İnceden takılmamamımı belirtiyorsun?
Tamam.
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici

büyüklüğü yaş olarak mı aldın bilmem ama yazdığına cevaben yazdım;
Twitterdaki takipçi, facebooktaki arkadaş sayımı görmedin mi?

pmde de dediğim gibi ayna olmak gerekir, nasıl davranılırsa öyle davranılmalı
 

Baydırman

Moderator
Göstermeyecek misin?