Fenerbahçemiz seriyi 2-0 yaptı

Sponsorlu Bağlantılar

DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Fenerbahçemiz seriyi 2-0 yaptı
Türkiye Bayanlar Basketbol Ligi play-off final serisi ikinci maçında Fenerbahçemiz evinde konuk ettiği Mersin Büyükşehir Belediyesi'ni 102-62 mağlup etti. Bu sonuçla takımımız seride durumu 2-0 yaptı.


SALON: Caferağa Spor Salonu

HAKEMLER: Recep Ankaralı, Özlem Yalman

FENERBAHÇE (102): Esmeral Tunçluer 7 (2 ribaund, 2 asist), Birsel Vardarlı 18 (7 ribaund, 8 asist), Yasemin Begüm Dalgalar 2 (1 ribaund), Nalan Ramazanoğlu 3 (1 ribaund), Nicole Powell 10 (2 ribaund), Nevriye Yılmaz 9 (1 ribaund, 2 asist), Matee Ajavon 10 (3 ribaund, 2 asist), Tammy Sutton-Brown 12 (6 ribaund, 1 asist), Tuğçe Murat 1 (2 ribaund), Melike Bakırcıoğlu 2 (1 ribaund), Nevin Nevlin 11 (1 ribaund, 2 asist), Katie Smith 17 (1 ribaund, 1 asist),

MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ (62): Melike Tuğba Talaslıoğlu 2 (1 ribaund), Mistie Mccray Williams 19 (5 ribaund, 3 asist), Merve Aydın 2 (1 ribaund, 1 asist), Sariye Gökçe 4 (1 asist), Aylin Yıldızoğlu 2 (1 asist), Makbule Amachree 2 (3 ribaund, 2 asist), Alex Quilgy 5, Nazlı Bircan Gökdemir 3 (3 ribaund), Berrin Karabaş 2, Lindsey Hardin 16 (1 ribaund, 5 asist), Aynur Metin 3 (1 ribaund, 1 asist), Olympia Scott 2 (4 ribaund)

1.PERİYOT:21-15
2.PERİYOT:30-11
3.PERİYOT:23-24
4.PERİYOT:28-12


BİR ŞAMPİYONLUK DAHA GELİYOR.. :oke:
 


Üst Alt