Basel daha iyi sanki şu sıralar. Bence çekilecek en iyi kura bu.
Bence de.Kolay lokma değiller.

Salih'i ilk 11de oynatmazsa işimiz zor...
Aykut Hoca bu sefer de takımı geriye çekerse taraftarlar isyan edecek artık.![]()
Salih'i ilk 11de oynatmazsa işimiz zor...
Adam eksiltecek kişi yok 11 e stoch alınmalı bence
Biraz zor alır o hareketinden sonra . Salih'i oynatmalı
