uyduturk
Üye
Fenerbahçe Splash Screen v.1.0_By_UyduTurk
Bu açılış Ekranları (SplashScreen'ler); Nokia belle için ilk açılışta gelen ekran animasyonudur..
Kullanmak için iki yöntemi vardır.
1. Flash atarak : Rofs2/Resource/Apps içine kopyalayıp telefona Flash atın.
2. Yöntem ise ; Josh log modu ile C , E yada F/Resource/Apps içine kopyalayın..
Beğenmeniz ümidiyle Arkadaşlar güle güle kullanın şimdiden
Kullanmak için iki yöntemi vardır.
1. Flash atarak : Rofs2/Resource/Apps içine kopyalayıp telefona Flash atın.
2. Yöntem ise ; Josh log modu ile C , E yada F/Resource/Apps içine kopyalayın..
Beğenmeniz ümidiyle Arkadaşlar güle güle kullanın şimdiden
Ekli dosyalar
Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.



