Fenerbahçe Splash Screen v.1.0_By_UyduTurk

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
uyduturk

uyduturk

Üye
    Konu Sahibi
Fenerbahçe Splash Screen v.1.0_By_UyduTurk
Bu açılış Ekranları (SplashScreen'ler); Nokia belle için ilk açılışta gelen ekran animasyonudur..
Kullanmak için iki yöntemi vardır.
1. Flash atarak : Rofs2/Resource/Apps içine kopyalayıp telefona Flash atın.
2. Yöntem ise ; Josh log modu ile C , E yada F/Resource/Apps içine kopyalayın..
Beğenmeniz ümidiyle Arkadaşlar güle güle kullanın şimdiden ;)



 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: smh60, ender04, yaren_dede ve 1 kişi daha


SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
eline sağlık ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: uyduturk

tolgatavli

Üye
teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: uyduturk
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
iste bu harika elinize saglik guzel olmus kesinlikle kullanicam :good:
 
  • Beğen
Tepkiler: uyduturk
uyduturk

uyduturk

Üye
    Konu Sahibi
Güle güle kullanın Dostlar . .
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
eline sağlık dostum
 
  • Beğen
Tepkiler: uyduturk
ender04

ender04

Üye
çok güzel olmuş teşekkürler ellerine sağlık
 
  • Beğen
Tepkiler: uyduturk
mferdi

mferdi

Üye
bursaspor yaparmısın arkadaşım saygılar
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Eline Sağlık :spr
 
  • Beğen
Tepkiler: uyduturk

Alperen Şuayb

Üye
Galatasaraylıyım Ama Güzel Olmuş :tşk:
 
smh60

smh60

Üye
teşekkürler deneyceğim :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: uyduturk
smh60

smh60

Üye
Çalıştı saol
 
  • Beğen
Tepkiler: uyduturk
uyduturk

uyduturk

Üye
    Konu Sahibi
Güle güle Kullanın Dostlar..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt