Fenerbahçe–lazio

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bahaxi

Üye
    Konu Sahibi
Fenerbahçe–lazio
Çeyrek final maçı bu iki takım arasında oynanacak.bence iki takımda eşit durumda.ya sizce ?
 

ismail

Üye
iki takımıda tutmuyorum ama dünkü Fenarbahçe performansından sonra lazio alır gibi
 

ismail

Üye
inşAllah alır Fb de alırsa güzel olur
 
Klose sakatmış. Lazio'nun seyircisiz oynama cezası da var. Yine halı saha maçı gibi olacak
 

Haydar

Emekli Yönetici
üzülerek yazıyorum lazio alır
 

Buğra

Admin
lazio kendi evinde seyircisiz oynayacak bu yüzden ve ilk maç kadıköyde kesinlikle fenerbahçe alır
 

Bahaxi

Üye
    Konu Sahibi
Fenerbahçe her türlü alır.lazio o kadarda iyi bi takım değil ligdeki durumıda kötü
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...