Felipe Galatasaraya?


Felipe'yi tekrar istermisiniz??

  • Hayır,onu tekrar istemem

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Farket

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    1
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

AntiTuk

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Galatasaray'dan yeni haberler war?? başlıklı konumda Felipe'yi GS'ye önerdiklerinin yazmıştım nedersiniz??Bu konu ile ilgili yorumları alalım

Bence tam ihtiyacımız olan adam kesinlikle alınmalı hem bonservis ücretide yok :D
 
sebofb090

sebofb090

Üye
ya bırak felipe mi kurtarçak sizi
 

oteb

Üye
Bir Fenerli olarak farketmez... :P
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
felipeye gerek yok
felipe yerden ara paslariyla oynayan bi oyuncu
takimin su anki sistemi hava toplarina dayali
 
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
Bence kalite futbolcu... gelsin
 
SANCAR

SANCAR

Üye
fena adam değil gelse iyi olur :)
 

sambadisakkarit

Üye
Geçen sezon başında Okan Buruk, Tugay Kerimoğlu transferleri olsaydı keşke... Bu seneki dizilişe göre ikili forvetin arkasında oynar ancak Felipe. Necati, Ilic varken gereksiz transfer olur. 4-3-1-2 oynuyor zaten takım. 3-5-2 oynasa orta saha kalabalıklaşır savunmada hatalar azalır. Sahaya şöyle dizmek lazım takımı: Savunmada Tomas, Song, Uğur; orta sahada Heinz, Ergün, Altan, Saidou, Hasan; ileri ikilide Hakan Şükür, Necati.
 
Salihyet

Salihyet

Üye
1-)tugay TR'ye futbolcu olarak dönmez
2-)İlic beklendiği gibi çıktı ama gerets istemio bence kalite oyuncu
3-)Savunma S.O.S verirken gereksiz olur
4-)Felipe kaplumbağa gibi hiç koşmuyor
 
Salihyet

Salihyet

Üye
1-)tugay TR'ye futbolcu olarak dönmez
2-)İlic beklendiği gibi çıktı ama gerets istemio bence kalite oyuncu
3-)Savunma S.O.S verirken gereksiz olur
4-)Felipe kaplumbağa gibi hiç koşmuyor
 
Caine

Caine

Üye
valla ben farketmez dedim ama o kaçışı aklıma geldikçe :gun: FARKETMEZ...
 

AntiTuk

Üye
    Konu Sahibi
zaten felipe'den koşmasını beklemek büyük bi hata olur o adam on numara oynar,bkz:alex,ronaldinho...
iliçi geretsin istememesi saçma çünkü onu gs'ye getiren adam kendisiydi
orta sahaya saidounun yanına bi adam gelirse bu ayhan olabilir savunmadada bi sorun kalmaz

bence gelsin bu takım zaten ii bide on numara gelirse mükemmel olur hem takımda rekabette artar
 

judge1903

Üye
Y.O.K. be ne işi var Felipe'nin hem gelse bile Galatasaray gene bilmez kıymetini
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt