Feature Pack 2 font değiştirme ile ilgili

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pr3st1q3

Üye
    Konu Sahibi
Feature Pack 2 font değiştirme ile ilgili
symbian belle feature pack 2 701 telefonumda font değiştirmek istedim. x-ploreden c'yi actım resource yi girdim fonts klasörü yok ne yapmam gerek yardımınız için teşekkürler
 


asigsasi

asigsasi

Üye
font zoomer kullan
 

pr3st1q3

Üye
    Konu Sahibi
link verirmisin kardeş lütfen
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici

Buraya atabilirsin font dosyalarını ve yeniden başlat.
 

pr3st1q3

Üye
    Konu Sahibi
asignasi teşekkür ederim yaptım şuan kullanıyorum ama oradaki privatenin içindeleri niye göremiyoruum
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
hack olmadan göremezsin hackle yetki alırsın görürsün ve site de paylaşılan en son signed versiyon 3.20 onu kur unsigned versiyon 3.31 ama hack gerekiyor seçim senin
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
asignasi teşekkür ederim yaptım şuan kullanıyorum ama oradaki privatenin içindeleri niye göremiyoruum

telefonunu hacklemen gerekiyor
www.maxicep.com/symbian-3-sistem-modifikasyon/symbian-hack-icin-en-kolay-yontem-s-3-anna-belle-refresh-s60v5-s60v3-84-548312.html#post5706386


- - - Eklendi - - -

asignasi teşekkür ederim yaptım şuan kullanıyorum ama oradaki privatenin içindeleri niye göremiyoruum

telefonunu hacklemen gerekiyor
www.maxicep.com/symbian-3-sistem-modifikasyon/symbian-hack-icin-en-kolay-yontem-s-3-anna-belle-refresh-s60v5-s60v3-84-548312.html#post5706386
 
asigsasi

asigsasi

Üye
ordakileri görmen için telefonu hacklemen gerekiyor :)
 

pr3st1q3

Üye
    Konu Sahibi
risk varmı ?
 
asigsasi

asigsasi

Üye
yok
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Pardon ben yanlış linki vermişim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt