TuRkiShCowboy
Emekli Yönetici
"fbforever" Doğum günün kutlu olsun :D
Doğum günün olduğunu gördüm bir konuda ve hemen konusunu açmak istedim iyiki doğdun



Yarın benim doğum günüm desem ....![]()
Doğum günün olduğunu gördüm bir konuda ve hemen konusunu açmak istedim iyiki doğdun









Çok mutlu oldum, herkese teşekkür ederim 