<div class='quotetop'>(Caine @ Nov 28 2005, 12:57 PM) [post=216418]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
maçın hakkı fenerinde değildi gs nişnde değildi. tam beraberlik maçıydı ve pozisyon olmadan gol geldi. ilk yarı fenerin tek kaleyi tutan şutuydu ve gol oldu. bir takımda her ne olursa olsun şansda olacak ve bu şans mı diyim bal mı diyim bu ülkede en cok fenerde var ama nedense avrupada ballaşamıyor. hadi hayırlısı olsun ve tebrik ediyorum
ammaaaaaaaaaa en büyük GALATASARAYYYYYYYYYY
[/b][/quote]
Kardeş yaw sana bişi dicem duyduuma göre sen bu iddamızın sonucu olduğu zaman askerde olacakmışın olmaz böyle ama... kurtuluşun olmaz söölim falla dağıtıma geldiğinde giydiririm formayı sana