Fb Mi Gs Mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Evet çok yakın..
 


ibonline

ibonline

Üye
haa 0-1 haa 1-2
ama sonucta bizim
 
Haberci

Haberci

Üye
Fenerbahçeli arkadaşları ve futbolcuları tebrik ederim. Güzel bi maç oldu ama elbet ya beraberlik ya da bir galip/mağlup olacaktı.Galatasaraylı arkadaşlarda üzülmesinler daha ligin bitmesine çok var.Bu bir yarıştır. Şu an için Fenerbahçe önde götürüyor...
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
ben izlemedim maci ama dısardaydım tamda maç cıkısına denk gelmişim bi baktım millet galeyana gelmiş ben sokaklarda cızgısız dosya kagıdı arıyorum Allahııım bu ne ders aşkıdır boylee
 
Caine

Caine

Üye
maçın hakkı fenerinde değildi gs nişnde değildi. tam beraberlik maçıydı ve pozisyon olmadan gol geldi. ilk yarı fenerin tek kaleyi tutan şutuydu ve gol oldu. bir takımda her ne olursa olsun şansda olacak ve bu şans mı diyim bal mı diyim bu ülkede en cok fenerde var ama nedense avrupada ballaşamıyor. hadi hayırlısı olsun ve tebrik ediyorum

ammaaaaaaaaaa en büyük GALATASARAYYYYYYYYYY
 

DefectoR

<div class='quotetop'>(Caine &#064; Nov 28 2005, 12&#58;57 PM) [post=216418]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
maçın hakkı fenerinde değildi gs nişnde değildi. tam beraberlik maçıydı ve pozisyon olmadan gol geldi. ilk yarı fenerin tek kaleyi tutan şutuydu ve gol oldu. bir takımda her ne olursa olsun şansda olacak ve bu şans mı diyim bal mı diyim bu ülkede en cok fenerde var ama nedense avrupada ballaşamıyor. hadi hayırlısı olsun ve tebrik ediyorum

ammaaaaaaaaaa en büyük GALATASARAYYYYYYYYYY
[/b][/quote]
Kardeş yaw sana bişi dicem duyduuma göre sen bu iddamızın sonucu olduğu zaman askerde olacakmışın olmaz böyle ama... kurtuluşun olmaz söölim falla dağıtıma geldiğinde giydiririm formayı sana
 
Salihyet

Salihyet

Üye
beraberlikmi yanlış duymadım inşallah necatinin kaçırdığı pozisyonları atsaydınız berabere biterdi atamayana atarlar.
 
Caine

Caine

Üye
valla salihyet kardeşim doğru demiş atamayhana atarlar
haaaa defectorrrrrrrr korkma yawww ben sana galatasaray forması giydirmeden askere felan gitmem

iddamıza göre sezon sonunda tiery henry fenere gelecek. yaa cidden şu arsenal deki henryden bahsediyoruz eger gelirse ben fener forması giyecegim gelmez isede murat kardeşimiz yani defector galatasarayın o anlı şanlı formasını giyip 3 gün kendine avatar yapacak KAÇMAK YOK
 

DefectoR

<div class='quotetop'>(Caine &#064; Nov 28 2005, 01&#58;15 PM) [post=216430]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
valla salihyet kardeşim doğru demiş atamayhana atarlar
haaaa defectorrrrrrrr korkma yawww ben sana galatasaray forması giydirmeden askere felan gitmem

iddamıza göre sezon sonunda tiery henry fenere gelecek. yaa cidden şu arsenal deki henryden bahsediyoruz eger gelirse ben fener forması giyecegim gelmez isede murat kardeşimiz yani defector galatasarayın o anlı şanlı formasını giyip 3 gün kendine avatar yapacak KAÇMAK YOK
[/b][/quote]
avatar mı? bak dedim ki eğer gerçekten transfer listesine alınırsa ve bir fb li yönetici açıklama yaparsa onunla ilgilendiğimize dair... işte o zaman alamazsa yaparım ama aksi olursa sen yapacan
 

sambadisakkarit

Üye
Üzerinde Türk bayrağı olan her forma giyilir; giyilmez diye birşey yok.
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Maçın hakkı beraberlil değildi kesinlikle...


Gs kendi kimliğinden yoksun bir şekilde sanki sahada yokmuş gibi mücadele etti..
 

sambadisakkarit

Üye
Servet oynar diye düşünmüştüm.
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
<div class='quotetop'>(Caine &#064; Nov 28 2005, 12&#58;57 PM) [post=216418]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
maçın hakkı fenerinde değildi gs nişnde değildi. tam beraberlik maçıydı ve pozisyon olmadan gol geldi. ilk yarı fenerin tek kaleyi tutan şutuydu ve gol oldu. bir takımda her ne olursa olsun şansda olacak ve bu şans mı diyim bal mı diyim bu ülkede en cok fenerde var ama nedense avrupada ballaşamıyor. hadi hayırlısı olsun ve tebrik ediyorum

ammaaaaaaaaaa en büyük GALATASARAYYYYYYYYYY
[/b][/quote]

Hâla bal mı diyosun ya

Oyun hakimiyeti Fenerbahçe&#39;deydi ve haklı olarak golü de son dk. olsa da bulduk.Olmasa bile bu futbolla gol gelecekti merak etme
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
haticeye diil neticeye bakalım
)
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
<div class='quotetop'>(cepix &#064; Nov 28 2005, 10&#58;02 PM) [post=216796]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
haticeye diil neticeye bakalım
)
[/b][/quote]

Sen takımda mı tutuyon lam
 
Caine

Caine

Üye
hakimiyet fenerdemiydi ya anelkanın kişisel becerisiyle buldugunuz ataklardan başka pozisyon yok oda olmasaydı pozisyonunuz yok tamam galatasarayda cok kötüydü ama sizden fazla gol kaçırdı. sizde şans vardı ve golu son saniyede olmayan bir pozisyon ve kademe hatasından attınız yani biz buna kısaca bal deriz
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Balmış. Peh..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt