Faturam neden yüksek geldi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ddogukan

Üye
    Konu Sahibi
Faturam neden yüksek geldi?
Merhaba geçen ay Avea her yöne 1000 tarifesine yazıldım.Fakat ay sonu 1300 dk yaptıgımı gördüm faturamın yüksek gelecegini düşünürken 32 TL geldi .Çok iyi dedim sevindim ama bu ay 660 TL fatura geldi,kullandıgım dakikaya baktıgımda 1080 dk oldugunu gördüm.Faturam neden bu kadar yüksek geldi?80 dakika 600 TL mi yapıyor? Bu konuda yardımcı olurmusunuz?Ve hiç sms'de atmadım.
 


crazyxxl

crazyxxl

Üye
Bende türkcell den kaçıp avea her yöne 300 tarifesine geçmeyi düşünüyodum yazdıklarını görünce çekindim şimdi, sorununa çözüm buldunmu?
 

ddogukan

Üye
    Konu Sahibi
Hayır çözüm bulamadım magdur durumdayım.350 TL'lik görüşme yaptıgım söyleniyor.80 dakika 600 TL yaparmı?Geçen ay geçtim ama faturamı ödedim bu ay 80 dakika geçtim ve 600 TL fatura çıkartmışlar.Bu konuda biri yardımcı olurmu?
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
arkadasim neden yuksek geldigini kimse bilemez bunu en iyi avea iletisim merkezine giderek yada musteri hizmetlerini arayarak detayli bilgi alabilirsin
 

ddogukan

Üye
    Konu Sahibi
Peki bu kadar fazla gelmesi mantıklımı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt