ddogukan
Üye
Faturam neden yüksek geldi?
Merhaba geçen ay Avea her yöne 1000 tarifesine yazıldım.Fakat ay sonu 1300 dk yaptıgımı gördüm faturamın yüksek gelecegini düşünürken 32 TL geldi .Çok iyi dedim sevindim ama bu ay 660 TL fatura geldi,kullandıgım dakikaya baktıgımda 1080 dk oldugunu gördüm.Faturam neden bu kadar yüksek geldi?80 dakika 600 TL mi yapıyor? Bu konuda yardımcı olurmusunuz?Ve hiç sms'de atmadım.
