osnakli
Üye
Faturalılara 1000 sms 10 lira
arkadaşlar bugun online işlem merkezine girdim 1000sms kampanyası vardı.müşteri hizmetlerini aradım 10 lira karşılığında her yöne 1000sms kampanyası olduugnu söylediler.iptal etmediğimiz sürecede her ay yenilieyormuş.bende bu rakam 2000 sms ollamaz mı dedim hayır dediler teşükkür edip kapattım.yani faturalılar için her yöne 1000sms 10 lira güzel bi kampanya.
yalnız sitede daha açıklama yapılmamış..