Faturalılara 1000 sms 10 lira

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
osnakli

osnakli

Üye
    Konu Sahibi
Faturalılara 1000 sms 10 lira
arkadaşlar bugun online işlem merkezine girdim 1000sms kampanyası vardı.müşteri hizmetlerini aradım 10 lira karşılığında her yöne 1000sms kampanyası olduugnu söylediler.iptal etmediğimiz sürecede her ay yenilieyormuş.bende bu rakam 2000 sms ollamaz mı dedim hayır dediler teşükkür edip kapattım.yani faturalılar için her yöne 1000sms 10 lira güzel bi kampanya.
 
  • Beğen
Tepkiler: elive ve eQooo


by_hükümdar

by_hükümdar

Üye
Nihayet sonunda iyi bir kampanya yapmışlar.3000 Sms=23 TL'ydi 3000 sms iyiydi ama 23 TLde az değildi.1000 Sms=10 TL iyi olmuş.
 
eQooo

eQooo

Üye
saol bilgi için... :) yalnız sitede daha açıklama yapılmamış..
 
pmanager19

pmanager19

Üye
11 TL’ye 100 yerine 300 SMS, 23 TL’ye 1000 yerine 3000 SMS faturalılar için bele oldu :) ama ben dakkaları kullanıorum e 500 dk bitmiiki msj atag:)
 
by_hükümdar

by_hükümdar

Üye
Paket 1000 yaz 2222'ye gönder 10 TLye her yöne 1000 SMS gönder.
 

pampilo

Üye
Yok böyle bir şey. İnsanları yanıltmayın. Sadece yeni abone olanlara veya numarasını taşıyanlara bu hak var. Mevcut abonelere 1000 sms 10 TL şeklinde bir şey yok.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt