faturalı hatlar icin sms paketi varmı?

Sponsorlu Bağlantılar

prince14

prince14

Üye
    Konu Sahibi
faturalı hatlar icin sms paketi varmı?
arkadaslar benm kendi hattım kontorlu ama annem ve babamın hattı faturalı arkadaslarımla kontorum olmadıgı zaman annemin telden msjlasıyorum ama aysonu fatura acayip yüksek geldi eger sms paketi varsa nasıl üye olacagımı anlatırmısınız?:sukur::agla
 


bungee

Üye


Faturalı hatlar için en uygun paket.

Yada bu paketlerden birini alabilirsiniz.

 
anilakarsu93

anilakarsu93

Üye
İşte bu, sadece 7 dk da bir sorun nasıl halledilir?

Cevap: MaxiCep'te her şey mümkün... Seviyorum burayı :):)
 


Üst Alt