FatoŞ 'tan selam var :)

    Konu Sahibi
FatoŞ 'tan selam var :)
Merhaba arkadaşlar, maxicep ailemizin kıymetli üyesi FatoŞ'un başta hidayet abi ve ahmet abi olmak üzere herkese selamları var
 
Tepkiler: FatoŞ, OttomaN TigeR ve Emrgncy

turancen

Üye
Tanımıyorum ama selam almak güzeldir

aleyküm selam
 
Tepkiler: FatoŞ ve ___kaptan___
A.s ama neden forum da görünmüyorlar ki
 
Tepkiler: FatoŞ ve ___kaptan___
Kendisinin bilgisayarından kaynaklanan bir sorundan ötürü maxicep'e giremiyor o yüzden selamlarını iletti
Pekisi teşekkürler o zaman söylediginiz icin zaten online üye bile kisitli görüyorum sitede bagri sizlerde gitmeyin de,durun
 
Tepkiler: FatoŞ ve ___kaptan___
    Konu Sahibi
Pekisi teşekkürler o zaman söylediginiz icin zaten online üye bile kisitli görüyorum sitede bagri sizlerde gitmeyin de,durun
bizler burdayız inşallah FatoŞ'ta dönecektir bir süre sonra aramıza
 
Tepkiler: FatoŞ ve maxirabit

Emrgncy

Üye
Aleykum selam, benden de çok selam söyle kardeşliğe...

Ayrıca selamını getirdiğin için sana da çok teşekkürler.
 
Tepkiler: FatoŞ, OttomaN TigeR, Dede ve 1 kişi daha

KayraBey

Üye
Aleyküm selam kardeşime... Sende bizlerden selam söyle
 
Tepkiler: FatoŞ, OttomaN TigeR ve ___kaptan___
Ve aleykümselam.
 
Tepkiler: FatoŞ ve ___kaptan___

Invoke

Üye
kaptan nasılsın?
 
Tepkiler: FatoŞ ve ___kaptan___

Invoke

Üye
iyiyim, şükür. banlanmayı bekliyorum şuan.
 
Tepkiler: FatoŞ, Dede, OttomaN TigeR ve 1 kişi daha
Şairane birisiydi çok severdim. Sonra kaybolmuştu. Benden de selam söyle.
 
Tepkiler: FatoŞ ve ___kaptan___