Fastmotion Time Lapse v(1.0.6) signed

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
Fastmotion Time Lapse v(1.0.6) signed
Bi arkadaş istekte bulunmuş. HD kalitesinde slow motion ve hızlı çekim videolar çekmenizi sağlar. Signed olarak buldum ve ekledim arkadaşlar.FastMotion lets you take time-lapse (stop motion, fast motion) videos with your phone's camera. Exposure, focus, white balance, and flash can be set during runtime. Frames are stored individually (jpg,png,bmp) and as a time-lapse movie (mp4) with up to HD format and fully customizable framerate and resolution. #!
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: uruno, jatvalca, yasarr35 ve 3 diğerleri

Tuba

Üye
Teşekkürler...
 
Tepkiler: najanaja
tam olarak ne işe yarıyo bu program :S
 

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
tamam biliyorum ama bnmki video değil fotoğraf çekiyo ondan böyle bi soru sordum
hmm walla bilmiyorum kardeş ben nedense kuramadım benim tele böle bişi olmadığı halde güncelleştirme hatası verdi belkide yüklediğim mod dan kaynaklanıyordur o yüzden deneyemedim.
 
evet bende denedim güncellerştirme hatası verdi
 

serecans

Üye
700 de çalısmadı açılır gibi oluyor kapanıyor
 

distakjo

Üye
N8 kurtulus40 belle de çalışıyor. Ama sanki fotoğraf çekiyor bu, neyse şuan gece olduğundan pek amlayamadım, gündüz bi güzel incelerim artık programı ve buraya yazarım.
 
Tepkiler: najanaja

uribaju

Üye
tşkler
 
Tepkiler: najanaja

Nextman

Emekli Yönetici
 
Tepkiler: najanaja

CanKartaL

Emekli Yönetici
teşekkürler deneyelim
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
N8 kurtulus40 belle de çalışıyor. Ama sanki fotoğraf çekiyor bu, neyse şuan gece olduğundan pek amlayamadım, gündüz bi güzel incelerim artık programı ve buraya yazarım.
ewet bilgi werirsen iyi olur kardeş bende anlamadım gitti bunu ne olduğunu video çekiyo olması lazım aslında ama


----------Eklendi @ 13:26:16 ---------- Yazıldı @ 13:26:00 ----------



----------Eklendi @ 13:26:33 ---------- Yazıldı @ 13:26:16 ----------



----------Eklendi @ 13:28:34 ---------- Yazıldı @ 13:26:33 ----------

teşekkürler deneyelim
 

_ardaa

Üye
N8 Anna güncelleştirme hatası veriyor yüklerken
 

distakjo

Üye
N8 kurtulus40 belle de çalışıyor. Ama sanki fotoğraf çekiyor bu, neyse şuan gece olduğundan pek amlayamadım, gündüz bi güzel incelerim artık programı ve buraya yazarım.

Tamamdır arkadaşlar, inceledim, süper bir program. Şimdi programı açıp, starta basıyoruz ve hiç kımıldatmadan bekletiyoruz ve o sürekli fotoğraflar çekiyor. Ayarlardan ise istediğiniz süre aralığını belirleyebilrisiniz. 10 sn varsayılan ayardır.
 
Tepkiler: najanaja

uribaju

Üye
belleye yükledim açılıyor ardından atıyo programdan
 

nosteam1

Üye
tesekkürler
 
Tepkiler: najanaja

yasarr35

Üye
teşekkürler
 
Tepkiler: najanaja
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...