Farkettimde Oyunu....!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Farkettimde Oyunu....!
Arkadaşlar Herkes Farkettimle Başlayıp Ne Farkettiğini Yazacak ..

Ben Yazayım

Farkettimde Maxicep Üyeleri Sıcak Kanlı Aile Gibi
 

aLone

Üye
farkettimde bu oyun pek tutmamış gibi
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
biz ne güne duruyoz bee
farkettim de melek delirdi
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
farkettim de akşam olunca kendime geliyorum
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
farkettimde 2-3 kişi olunca her oyun hit yapıyor
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
farkettim de 15 dakika sonra çıkıyorum
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
farkettim de her an çıkabilirim şimdiden iyi akşamlar (hocayı bekliyorum ezanı okusun diye )
 

PeRTo

Üye
farkettımde buralardaymıs
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...