Fancy Widget 3.5.5 TURKCE (istek)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

KayraBey

Üye
Kimse de yok mu

---------- Eklendi @ 13:26:51 ---------- Yazıldı @ 13:26:03 ----------

Tuhaf olan şu : Marketten 3.5.5'i indiriyorum.Ayarlardan dili Türkçe yapıyorum ama olmuyor Acaba Türkçe için tam sürüm mü olması gerek?
 

KayraBey

Üye
Orijinalinin Türkçe seçeneği olmasına rağmen Türkçe olarak kullanılmaması çok saçma.

3.5.4 var elimde tam sürümmüş.Yükleyeyim bakayım ne olacak.


---------- Eklendi @ 18:14:22 ---------- Yazıldı @ 18:13:33 ----------



---------- Eklendi @ 18:19:07 ---------- Yazıldı @ 18:14:22 ----------

 
    Konu Sahibi


ne oldu reis Türkçemi ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...