Facebooktan ban yedim :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Facebooktan ban yedim :)
facebook da my net çanak okey var okeyde taş beklemekten sıkılmıştım
aynı masada benim olan iki tane hesabın var lazım olan taşı bir hesapdan diyer hesaba atıyordum
sonra bir uyarı çıktı şirket hesapla oynadıgınız tesbit edildi tekraralanması durumunda yedi gün uzaklaştırma alacaksınız
diyordu ciddiye almadım 480.000 ml yaptım başarı yüzde 35 buldu
şimdi her iki hesabı açmaya çalışıtıgımda

Hesabın geçici olarak kilitlendi


Ne yazık ki, bilgisayarınıza virüs bulaşmış olabilir.
Endişelenmeyin. Virüslü dosyaları bulup kaldırmanıza yardımcı olacağız.

ama alakası yok bu iki hesap dışındaki başka hesaplar açılıyor
 

son.kral

Üye
boşuna zahmet etmişsin dostum sen kazansan ne olacak ki? Etiklik nerede kaldı?
 

son.kral

Üye
normal yollardan da gayet eğleniliyor ama neyse olur böyle şeyler
 

lolaman

Üye
Bi kere kuzenle biz yapmıştık ama hergün hergün yaptık milyon oldu o ben battım sonra yüksek odalara girmiş bi anda battı
 
Olur be gülüm sıkma canını.ben de knightta ban yemiştim ama açıldı,can sıkılacak bir şey değil
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...