facebookta ısmı ıstedıgın gıbı (sekıllı yapma ) yardım

Sponsorlu Bağlantılar

ilo53

ilo53

Üye
    Konu Sahibi
facebookta ısmı ıstedıgın gıbı (sekıllı yapma ) yardım
arkadaslar facebookta ısmı nasıl ıstedıgımız gıbı sekıllı yazabılırız bılgısı olan varmİ? sureklı arıyorum ne zamandır forumlarda bulamadım en sonunda konu acıyım dedım herkes sekıllı yazıyo bılen varsa yazabılır mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: baterist28


wgfbw

Üye
Bu çok kolay birşey yapmanız gereken tek şey

BAŞLAT+PROGRAMLAR+DONATILAR+SİSTEM ARAÇLARI+KARAKTER EŞLEM

BURDAN İSTEDİĞİNİZ HARFLERİ SEÇİN BİTİNCEDE KOPYALA DEYİN
 
  • Beğen
Tepkiler: adaca00

balyoz61

Kapalı Hesap
tşkr
 

sajann

Üye
Ben YAPtm aMa oLmaDıı GeCeRSz KaRaKTERLeR waR Dio
 

bydmrr

Üye
aynen bende yaptım olmadı yahuu .d
 
sky008

sky008

Üye
:D Arkdaş o harfleri nasıl yapacagınızı söylemiş facebook'a böyle eklenmiyor.Gooogle'dan aratın bulrusunuz bende bakıyorum smdi
 


Üst Alt